vrijdag 19 juli 2013

Jumpsuits








Vandaag een extra artikeltje, omdat ik er zin in had. Ik ga het namelijk hebben over een van de zomertrends die elk jaar terugkomt namelijk: Jumpsuits! Ik ga alles vertellen over jumpsuits, wat ik van jumpsuits vind en waar je de leukste jumpsuits kan vinden. Lees gezellig verder.....



Een jumpsuit is een combinatie van een shirt met een broek en is ideaal voor in de zomer. Als je je bijvoorbeeld niet comfortabel voelt in een jurkje , kan je ook gewoon een jumpsuit dragen. 

Jumpsuit zijn er in allerlei vormen je hebt korte jumpsuits,  lange jumpsuits en ook jumpsuits voor bepaalde gelegenheden zoals een chique diner. Iedereen kan jumpsuits dragen doordat er zoveel verschillende varianten zijn. Je kan bijvoorbeeld de ene keer een jumpsuit nodig hebben om naar het strand te gaan en de andere keer weer om een dagje te shoppen. Alles is mogelijk met jumpsuits.
Er zijn ook heel veel sterren die jumpsuits dragen bijvoorbeeld Rihanna, hieronder een paar foto's van haar:
bron
Hier zie je dat ze de jumpsuit heel chique heeft gecombineerd met hakken en weinig sieraden echt rode loper proof. 

bron
Hier zie je dat ze het heel erg stoer heeft gecombineerd met harde sieraden en door een strak model uit te kiezen.bron
En als laatste kan je jumpsuits ook gebruiken om een dagje te gaan shoppen, zoals Rihanna op deze foto ook heeft gedaan. 

Nu het weer steeds beter wordt is het misschien toch handig om meer zomerkleding aan te schaffen en dus ook jumpsuits. En doordat het zo benauwd is, is het natuurlijk nog handiger als je jumpsuits vanaf het internet kan bestellen. 
Ik raad jullie aan om op de link Jumpsuit te klikken. Door op de link Jumpsuit te klikken kom je op de Jumpsuit pagina terecht van www.stylight.nl en op die site vind je allerlei kleding van verschillende winkels voor goede prijzen en dus ook jumpsuits. Waarom ik jullie deze link geef is, omdat er nu tot 71% korting is op jumpsuits. Wees er snel bij zou ik zeggen!

Hopelijk hebben jullie genoten van dit artikel dat ik over Jumpsuits heb geschreven en gaan jullie deze zomer ook jumpsuits dragen, laten we van Jumpsuits de nieuwe zomertrend van 2013 maken! Ik wil graag van jullie weten of jullie deze zomer ook jumpsuits gaan aanschaffen, laat het achter bij de comments.. 

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten