vrijdag 19 juli 2013

Wat te doen in het warme weer

Het is op dit moment heel erg heet en benauwd en daarom geef ik vandaag een paar tips van dingen die je kan doen in dit warme weer. Lees gezellig verder....
bron

Zoals ik al zei is het heel erg warm op dit moment, zo'n 26 graden. En in dit weer is het soms lastig om te bedenken wat je allemaal kan doen, daarom vandaag een paar tips van mij van dingen die je in dit warme weer kan doen. 


1. Pak een kleed en ga picknicken (in de schaduw):
Het is nu heerlijk weer en daarom is het heerlijk om naar buiten te gaan. Pak je kleed en nodig een paar vrienden uit en ga in het park zitten en picknicken. Spreek af wie wat meeneemt en lekker eten maar. Ik raad aan om wel op een wat later tijdstip te gaan, want dan is het al wat afgekoeld. Wat is nou mooier dan een picknick bij zonsondergang? 

bron

2.Lees:
Je hebt nu eindelijk de kans om heerlijk te lezen. Ga op een koele plek zitten, pak een boek en lezen maar. 



3.Manis  en Pedis:
Verwen jezelf lekker op een budget manier, in plaats van naar een salon te gaan kan je de salon ook naar jouw huis brengen. Je kan een emmer pakken en die vullen met ijsblokjes en daar weer je voeten in doen. Dan heb je ondertussen de tijd om een overheerlijke smoothie te drinken en je nagels te lakken. 


4.Zwemmen:
Je kan naar een zwembad, een meer of het strand gaan en daar de hele dag chillen met je vrienden of je kan natuurlijk thuis ook een zwembad opzetten. Hier kan je lekker rustig genieten zonder al die luidruchtige mensen. 

bron
5.Watergevecht:
Ga naar een park of naar je tuin en organiseer een watergevecht met ijskoud water. Het is heerlijk in dit warme weer en je hebt ook nog eens lol.

6.Zonnen (relaxen) :
En als laatste kan je ook gewoon old school gaan zonnen en rustig aan doen. Lekker in de zon, je ogen dicht en relaxen maar.


Ik hoop dat ik jullie met deze tips heb geholpen, geniet van dit warme weekend.
Nu wil ik nog van jullie vragen wat jullie in dit warme weer doen, laat het achter bij de comments.


Contact: 
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten