maandag 1 juli 2013

Regelmaat

Lieve volgers!

bron foto


Vandaag een belangrijke mededeling.


Ik ga namelijk nu op bepaalde dagen artikelen plaatsen, ik ga dus niet meer elke dag iets plaatsen. Ik merkte dat dit gewoon niet haalbaar was en daarom heb ik besloten om vaste blogdagen te hebben.

Op de volgende dagen zullen jullie artikelen vinden:
-maandag
-woensdag
-vrijdag


In het weekend komen eventueel extra artikelen, maar op deze drie dagen kan je altijd artikelen verwachten. Ik denk dat dit namelijk beter gaat werken, want jullie hebben iets om naar uit te kijken en ik kan meer energie steken in een artikel, dus de kwaliteit van de artikelen gaat ook nog eens omhoog.

Ik hoop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd en dat ik jullie ook enthousiast heb gemaakt voor alle artikelen die er de komende tijd aan gaan komen.  
 


contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

1 opmerking: