vrijdag 12 juli 2013

Summer Must Haves












bron





Weer een op de zomer geïnspireerde artikel vandaag, ik ga namelijk vertellen over de dingen die ik in de zomer echt niet kan missen, lees gezellig mee. 


1. Zonnebrandcrème :



bron
Je wilt in de zomer natuurlijk niet verbranden, maar een lekker bruin tintje krijgen. Ook als je een donkere huidskleur hebt net zoals mij, moet je toch jezelf insmeren om verbranding te voorkomen en ook de straling van de zon is heel slecht voor je huid.


2.Waterijs:  bron

In de zomer is het soms zo heet, dat je haast niet meer op je voeten kan staan. Het is dan ontzettend verfrissend en verkoelend om een lekker ijsje te eten dit is drinken en eten in een.

3.Zonnebril: 

bron
Ze zijn er in allerlei kleuren en in allerlei  vormen en van budget tot high class. 

Ze zijn ideaal om tegen het felle licht te dragen van de zon en zo voorkom je ook schamende foto's met knijp oogjes. 




4.Wraps: 
bron

In de zomer heb je heel vaak geen trek in zware maaltijden, maar je moet toch iets eten. Dan zijn er Wraps, de perfecte oplossing en ook nog eens super lekker. Je kan een Wrap helemaal aanpassen aan je persoonlijke voorkeuren, smullen maar. 



5.Limonade: 

bron
In de zomer is het warm en daardoor is de kans op uitdroging ook heel erg groot. Het is daarom heel erg belangrijk om voldoende te drinken en omdat ik persoonlijk water niet heel erg lekker vind, is er een variant van water die ik wel heel lekker vind om te drinken namelijk: Limonade! Heerlijk fris en dorstlessend. 



Dit  waren dan alweer al de dingen die ik deze zomer niet kan missen, hopelijk hebben jullie weer genoten van dit artikel.


contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

4 opmerkingen: