maandag 15 juli 2013

Lookbook inspiratie deel 1

Vandaag voor het eerst een inspiratie post, ik kijk heel vaak op www.lookbook.nu en vind daar echt de leukste outfits. Ik krijg hier heel veel inspiratie van en wil ook met jullie delen waarom ik bepaalde outfits zo leuk vind. Veel plezier met het lezen van deze inspiration post.
bron
 Ik vind deze outfit echt super gaaf die kleuren en toch het hele elegante aan deze outfit. Ik weet niet of ik in Nederland zo'n outfit zou dragen, maar ik wil deze outfit zeker in mijn garderobe hebben. 

Ook deze outfit is helemaal geweldig en kijk die schoenen! Ik vind dit super gaaf en leuk voor een etentje of een afspraak.Dit is echt een van mijn favorieten outfits! De combi is gewoon perfect gemaakt! En de short met de hartjes is ook echt kei gaaf. Dit zou ik echt wel dragen op een warme zomerdag.


Dit was het eerste deel van mijn lookbook inspiratie, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en laat ook vooral in de reacties weten of jullie het leuk vonden. Dan maak ik misschien wel een deel 2.

CU! <3

1 opmerking: