zaterdag 3 augustus 2013

50books



Vandaag een nieuw onderdeel op mijn site namelijk: 50books, hopelijk bevalt het jullie. Enjoy! 

Ik vind het echt super leuk om allemaal vragen van 50books:  www.peptepel.nl te beantwoorden en daarom dacht ik hé , waarom niet voor de leesliefhebbers onder ons. Let's get started! PS: Ik beantwoord de vragen in mijn eigen volgorde van welke ik leuk vind.
Vraag 8: Hoeveel tijd lees jij gemiddeld per week?
Dit is een hele lastige vraag, want ik had 2 jaar geleden zeker elke dag minimaal een uurtje gezegd. En omdat het nu vakantie is zou ik zeggen 1 à 2 uur per dag, maar in de schoolperiode heb ik nauwelijks tijd om te lezen. Ik vind dit heel erg jammer, maar als ik klaar ben met schoolwerk wil ik graag mijn hersens laten ontspannen en ga ik liever een filmpje op YouTube kijken of iets leuks doen en dus niet snel een boek erbij pakken. Omdat ik eigenlijk al genoeg boeken zie. Ik denk dat rond de vakantie tijd, het  aantal boeken dat ik lees omhoog gaat. Ik zou graag van jullie willen weten hoe jullie tijd maken om te lezen? En ook hoe jullie dat doen in de tijd van school, laat het achter bij de comments.



Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)
laat een reactie achter bij de comments.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten