maandag 5 augustus 2013

Shoes Wishlist

bron


Een van mijn grootste obsessies zijn schoenen en daar ga ik het vandaag ook over hebben. Willen jullie weten welke schoenen ik op mijn wishlist heb staan? Lees dan gezellig verder!.

Zoals ik al vertelde zijn schoenen een van mijn obsessies en ik zie dus ook heel vaak schoenen die ik echt heel graag wil hebben, maar meestal zijn ze dan te duur voor mij en moet ik sparen om ze te gaan kopen. Vandaag deel ik alle schoenen met jullie die ik nog heel graag in huis wil halen. 

1. Timberland:
bron
Ik denk dat iedereen deze schoenen wel kent en ook al hou ik normaal niet van schoenen die iedereen heeft, deze vind ik echt de bom! 


2.Hakken met studs:
bron
Ik loop niet heel erg vaak op hakken, maar als ik het doe moet ik het wel missbeautynerd15 style doen. Daarom wil ik heel graag bovenstaande hakken aanschaffen, what do you think?

3.Zwarte Nikes:
bron
Ik heb nog steeds niet het perfecte paar zwarte schoenen in mijn kast die bij elk kledingstuk past. Daarom zou ik deze ook heel graag willen, eens iets anders dan de witte variant. 


4.Creepers:
bron
Waarschijnlijk kennen jullie de creepers wel, alleen ik zou Missbeautynerd15 niet zijn als ik niet een normaal paar zou willen aanschaffen. Ik wil graag een paar met een bepaalde print zoals tijgerprint en met een opvallende print. 

Dit was alweer mijn artikel ik vond het heel erg leuk om te schrijven en hopelijk vonden jullie het ook heel erg leuk om te lezen. Hebben jullie nog een bepaalde soort schoenen die jullie het liefst vandaag nog zouden willen aanschaffen? Laat het mij weten bij de comments.


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

3 opmerkingen: