maandag 19 augustus 2013

Music of the moment #2


Vandaag een Music of the Moment, hierin vertel ik over mijn favoriete muziek van dit moment. Ik hou heel erg van muziek en luister het echt bijna altijd, ik leef met muziek. Enjoy!


Vandaag is het alweer tijd voor het tweede deel van mijn Music of the Moment, lees snel verder!

1. Avicii Wake Me Up: http://www.youtube.com/watch?v=5y_KJAg8bHI&list=PLo_RyDY2KETIZbUj-qeBWzu0HoW1fgGl8
bron

Dit wordt ook wel de zomerhit van 2013 genoemd en ik vind dit liedje ook heel erg leuk en echt een party song. Wat niet veel mensen weten is dat er ook een hele mooie tekst achter dit liedje schuilt, luister eens goed naar de tekst, het is een top song!
2.Britt Nicole : http://www.youtube.com/watch?v=p9PjrtcHJPo&list=PLo_RyDY2KETIZbUj-qeBWzu0HoW1fgGl8
bron
Britt Nicole is een christelijke zangeres en ik vind haar echt geweldig. Ik vind dit liedje een hele mooie en inspirerende betekenis hebben en vind dat iedereen iets kan leren van dit liedje. 

3. Lz7 This Little Light: http://www.youtube.com/watch?v=_C4XwH7UitU&list=PLo_RyDY2KETIZbUj-qeBWzu0HoW1fgGl8
bron
Dit is ook een christelijke band en maakt super leuke muziek met mooie betekenissen. Ook dit liedje is heel erg leuk en het zeker waard om te luisteren. 


4.Cody Simpson Pretty Brown Eyes: 
bron
Eigenlijk luisterde ik niet naar Cody Simpson totdat ik dit liedje hoorde over Pretty Brown Eyes. Aangezien ik Brown Eyes heb luisterde ik meteen naar dit liedje en sindsdien elke dag. Ik hou van dit liedje en vooral van het stukje ''spend a little little time with yah, oho oho o o, tralala.


5. Demi Lovato Really Don't Care feat Cher Lloyd: http://www.youtube.com/watch?v=WZtOc9hOIhQ
bron
Het duo dat voor dit liedje is gemaakt is echt een geweldige combo. Het is een heel erg leuk stukje en met het rap stukje maakt het alles echt af. 

Dit was alweer het tweede deel van mijn Music of the Moment, willen jullie dit vaker? Laat het achter bij de comments.


Contact: 
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: deze link (www.youtube.com/marleon97)

2 opmerkingen: