vrijdag 16 augustus 2013

My favorite Things



La vie est belle.                        | via Tumblr
Vandaag vertel ik over alle dingen in het leven waar ik niet zonder kan, mijn favorieten dingen! Misschien delen we wel dezelfde favorieten? Lees gezellig verder...

Iedereen heeft dingen in het leven waar je gewoon altijd blij van wordt. Ik ga de dingen waar ik altijd blij van wordt vandaag met jullie delen. 


1.Music: 
.(1) pink iphone | TumblrEen van mijn favoriete dingen in het leven is denk ik toch wel muziek. Ik luister bijna de hele dag muziek, behalve als ik slaap of moet leren. 


2. Food: 
Chocolate cupcake Misschien heel triest, maar I <3 food. Ik kan er gewoon heel blij van worden als ik na een lange dag school thuiskom en daar mijn lievelingseten voor mij ligt, Yum! 


3.Perfect nails: 
. | via TumblrHet gevoel wanneer mijn nagels helemaal mooi verzorgd en gelakt zijn, als ik tijd over heb is dit meestal ook een van mijn favorieten bezigheden. 


4.Reading : 
fashion is in the air | via Tumblr I Love Reading! 


5.Looking Good :P: 
Tumblr | via TumblrDit klinkt misschien heel erg stom? Maar ik voel me echt goed als ik een mooie outfit aanheb, dan mag de dag van mij wel komen!

Dit waren alweer My favorite Things! Ik heb weer erg genoten van het schrijven van dit artikel en hopelijk hebben jullie ook heel erg genoten van het lezen? In ieder geval bedankt voor het lezen! 



Ciao<3 


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: http://www.youtube.com/user/Marleon97

*Alle afbeeldingen zijn afkomstig van WeHeartIt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten