vrijdag 23 augustus 2013

Persoonlijk #1

Untitled
Hee Lieve volgers! <3
Vandaag mijn 1e personal artikel, waarin ik alles vertel over het leven.
Ben je benieuwd wat er zich in mijn leven afspeelt? Pak dan wat lekkers erbij en lees gezellig verder...


Op het moment dat ik dit schrijf ga ik aankomende week met school beginnen en wat is het toch spannend! Het is weer een hele nieuwe ervaring met allemaal nieuwe mensen, vakken en uitdagingen. Ik ben vast niet de enige die dit een beetje spannend vind, toch? In ieder geval ik heb wel erg zin in school (misschien heel erg raar?). Ik heb zin om weer bij te kletsen met de mensen die ik ken en lekker weer gemotiveerd dingen erbij te leren, want ik hou van slimmer worden:). 
back to school
Ik verwacht dat mijn schooljaar heel erg druk gaat worden en dit is wel jammer, want dan heb ik niet meer elke dag de tijd om te bloggen, zoals ik deze vakantie wel had. Ik ben nu daarom heel erg druk met het vooruit schrijven van artikelen en ook van het maken van inspiratie filmpjes op YouTube, check btw mijn YouTube kanaal op: http://www.youtube.com/user/Marleon97, dat zou ik heel erg waarderen <3. 

Verder wil ik jullie ook allemaal bedanken voor het blijven bezoeken van mijn site en ook de nieuwe bezoekers, want ik zie dat mijn blog deze zomer qua 
bezoekers heel erg is gegroeid en ik wil jullie er gewoon super erg voor bedanken. Ik vind het leuk dat ik mijn kennis met steeds meer mensen kan delen en dat een deel van mijn dromen uitkomt:). 
Untitled
Nou op naar het nieuwe schooljaar en als jullie ook naar school moeten wens ik jullie heel veel succes, begin met een goede motivatie en ga ervoor. Ook als je dit jaar examens moet gaan doen heel veel succes, ga ervoor laat los als het je de eerste keer niet gelukt is en ga gewoon door. 

Als jullie verder nog vragen hebben of opmerkingen kan je natuurlijk altijd mailen naar : missbeautynerd15@live.nl.

Ciao<3!

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: http://www.youtube.com/user/Marleon97

*Alle afbeeldingen zijn afkomstig van WeHeartIt

2 opmerkingen:

  1. hey! ik heb je genomineerd voor de liebster award! Voor meer informatie kun je kijken op mijn blog x Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen