maandag 26 augustus 2013

Dreams

Real World
Vandaag ga ik het hebben over dromen, ik heb namelijk veel voornemens in het leven (zoals ik het noem), en ik wil die voornemens in het leven (dromen) heel erg graag met jullie delen. Geniet van het lezen!



Sinds ik klein was heb ik altijd al heel veel dingen gehad die ik wou bereiken en zat ik nooit stil. Nu heb ik dat nog steeds, ik bedoel het leven is veel te kort om dingen te gaan uitstellen en vooruit te plannen. Ik ben daarom ook begonnen met bloggen en YouTube, omdat dat dingen zijn die ik in het leven gewoon nog heel graag wou doen. Maar dit zijn natuurlijk niet de enige dingen, wil je weten wat nog meer?, lees dan snel verder.

1. Reizen: That feeling | via Tumblr
Als ik naar de Internationale YouTubers en Bloggers kijk, maar ook naar de grote Nederlandse Bloggers (denk aan Beautygloss, Misslipgloss, Teskuh) wordt ik altijd helemaal enthousiast. Zo zie je maar hoeveel plekken je kan zien met je blog en ook hoeveel dingen je kan bereiken. Ik ben ook helemaal geobsedeerd door reizen en wil nog zoveel plekken zien, dus kom maar op met het reisje naar Amerika!haha. 



2. Dansen: ...and that's who I am. | via Tumblr
Ik ben sinds kleins af aan al helemaal geobsedeerd geraakt door dansen. Music is life zeggen ze ook weleens, ik vind dansen gewoon helemaal geweldig en ik heb dan ook het geluk dat ik het vanaf aankomend schooljaar als vak ga volgen tot en met mijn examenjaar , i'm so excited! Ik zou nog heel erg graag gewoon in videoclippen dansen, misschien heel erg vergezocht, maar ik zeg altijd niks is onmogelijk, follow your dreams!



3.Vidcon: 
Untitled
Last but not least zou ik heel erg graag naar Vidcon willen gaan, het is een Video Convention en alle bekende YouTubers zijn hierbij aanwezig. Ik zou er heel erg graag heen gaan en alle YouTubers ontmoeten en ook de sfeer opsnuiven van LA, California. 

Dit was alweer mijn dreams voor deze keer, ik heb natuurlijk nog veel meer dromen, maar niet alles in een keer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om over mijn dromen te lezen en nu wil ik graag van jullie weten wat jullie dromen zijn, laat het achter bij de comments of contact mij via onderstaande gegevens. 

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: http://www.youtube.com/user/Marleon97

*Alle foto's zijn afkomstig van WeHearit 

3 opmerkingen:

  1. Grappig, ik had nog nooit van een Vidcon gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vidcon kende ik ook nog niet!
    Reizen is ook zeker een van mijn dromen die ik ooit ga waarmaken. En dansen is geweldig! Ik heb het even gedaan maar het was toch niet voor mij weg gelegd, maar als je er goed in bent is dat zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen