vrijdag 30 augustus 2013

Wehearit

Me gusta | Tumblr

Misschien hebben jullie intussen wel door dat ik helemaal verslaafd ben aan We Heart It! Ik ben op dit moment volop bezig met schoolwerk en daarom een update in een inspiratie foto vorm. Enjoy!

Ik ben alweer ruim een week met school bezig en ik moet zeggen het is zeker zo druk als ze zeiden dat het zou worden, ik zit in vwo 4 en als jullie willen kan ik nog een artikel maken over studietips? Laat het maar achter via de contactgegevens.

In ieder geval hieronder een aantal plaatjes over mijn stand in het leven op dit moment.



back to school


Untitled | via Tumblr
*-* | via Tumblr
Food
hope

Be yourselfDit was het alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden, eens wat anders. Laat weten wat je leuker vind dit of een gewone update.

Ciao<3 !


Contact:
PS: Het zou leuk zijn als jullie mijn blog volgen via Google friend en bloglovin:).

4 opmerkingen:

  1. Ik vind weheartit ook erg leuk. Mijn inspiratie haal ik er vaak vandaan. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie plaatjes! Ik kijk er eigenlijk nooit op.. kijk zelf vaak op Pinterest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind weheartit zo'n leuke site, ik kijk er eigelijk elke dag wel op!

    BeantwoordenVerwijderen