maandag 9 september 2013

Iemand verliezen




Forever And Always


Helaas is dit iets wat wij allemaal meemaken in ons leven en daarom ga ik er ook iets over schrijven, want helaas heb ik ook al iemand verloren die mij heel erg dierbaar is. Hopelijk kan ik jullie ook helpen met dit artikel. Lees verder..

Vorig jaar verloor ik mijn opa, een heel bijzonder en inspirerend iemand. Ik was heel verbaasd en zag het totaal niet aankomen. Toen besefte ik hoe belangrijk het is om van elke dag te genieten.

Helaas moest ik afgelopen weer naar een rauw gelegenheid, de vader van een vriendin was namelijk overleden. Maar 49 jaar en helemaal gezond, door een hartstilstand weggenomen van het leven.

Quotes
Ik schok hier heel erg door en mijn gedachten en gebeden gaan dan ook uit naar mijn vriendin.

Ik weet zeker dat zij niet de eerste is die zoiets heeft meegemaakt en dat er ook een paar van jullie zijn die al weleens iemand hebben verloren. Het is heel moeilijk om iemand te verliezen, op dat moment heb je echt het gevoel dat je wereld instort en dat je er waarschijnlijk nooit overheen gaat komen.


Maar het is heel erg belangrijk om te weten dat het wel goed gaat komen, je moet de hoop houden, bidden, praten met de mensen om je heen. Je moet nog elke dag even dankbaar zijn dat je een nieuwe dag hebt gekregen, want dit is niet vanzelfsprekend. Geniet van elke dag, haal het volle eruit en geniet want de gene die je hebt verloren zou ook willen dat je geniet van je leven.
best of everyday | via Facebook
Elke dag is niet iets vanzelfsprekend en een geschenk, haal het volste uit de dag. Leef je dromen na, doe de dingen die je altijd al hebt willen doen. Geniet tot de dag dat je doodgaat en wees niet bang voor de dood, dit is echt verspilling van je tijd.


Hopelijk heb ik jullie kunnen helpen, steun je dierbaren in hun rauw en gun jezelf ook tijd.
Reacties en eventuele vragen kan je achterlaten op : missbeautynerd15@live.nl


Tumblr

Ciao<3!


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

2 opmerkingen:

  1. Wat mooi geschreven! Ik kan me er helemaal in vinden, ik was ook zo verdrietig toen mijn oma overleed.. En inderdaad veel erover praten en uiteindelijk wordt alles geleidelijk weer een beetje beter.. Heel veel sterkte aan jou en aan je vriendin! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen