vrijdag 6 september 2013

Slagharen




Heloee lieve lezers! 
Vandaag ga ik vertellen over mijn dag bij het familiepark genaamd Slagharen! Ik heb een hele leuke dag gehad en wil jullie hier graag over vertellen, lezen jullie mee? 



Vorige week zaterdag was het dan eindelijk zover , ik ging naar Slagharen! Als kind ben ik daar vroeger heel erg vaak geweest, alleen weet ik daar helemaal niks meer van. Ik weet trouwens niet of een van jullie dat ook heeft, maar ik vergeet dingen van mijn kindertijd en ook van 4 jaar terug gewoon helemaal, ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook? In ieder geval ik was dus heel excited. 
Btw : Wij hadden onze kaarten besteld via www.vakantieveilingen.nl  (dit is een site waar je op kan bieden voor allerlei kaarten en etentjes echt alles is erop te vinden, echt een aanrader!). 

Wij zaten vroeg in de auto op naar Overijssel! Ik had er zoals ik al heel vaak gezegd heb heel veel zin in en had mij voorgenomen om echt overal in te gaan, maar heb ik deze voornemen waar gemaakt? 

Toen ik binnenkwam had ik helemaal niet verwacht dat het zo groot zou zijn, ik was echt verrast. En nu was het tijd om overal in te gaan hieronder een paar foto's van mijn favoriete attracties: 

bron




bron


bron

bron


Dit zijn de meeste attracties waar ik in ben geweest, wat mij het meest is bijgebleven is toch de free fall, wauw dat is zo eng, zo hoog en dat gevoel als je naar beneden gaat! Wel een aanrader:) 

Hopelijk vonden jullie het leuk om over mijn slagharen trip te lezen het is zeker een aanrader en er zijn ook veel attracties voor jonge kinderen. Ik ga er zeker nog een keer heen , super leuk. Btw het zou super leuk zijn als je mijn YouTube kanaal checkt en ook even abonneert er komen binnenkort meer video's online met betere kwaliteit:).


Ciao<3!


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97 

2 opmerkingen: