woensdag 18 september 2013

That what makes you beautiful



Funeral For My Fat | via Tumblr

Dit is misschien een onderwerp die elke dag 24 uur per dag speelt en daarom besloot ik om er vandaag over te gaan schrijven. Benieuwd waar ik het over heb? Lees dan verder.....
Onzekerheid is een van de dingen waar veel meisjes en jongens tegenwoordig mee kampen.
Dit gebeurt vooral in de puberteit, maar soms blijft het ook doorgaan tot de periode na de puberteit. Onzekerheid kan er voor zorgen dat je veel leuke dingen misloopt en dit is heel erg jammer, want het leven is al kort genoeg. Hier wat tips tegen onzekerheid.

If you always focus on the good, more good will come to you.

1. Concentreer op al het goede:
Heel vaak concentreer je jouw alleen op negatieve dingen van jezelf. Bijvoorbeeld dat je een te dikke buik, te dikke bovenbenen of teveel puistjes hebt. Het is veel beter om je op de positieve dingen van jezelf te concentreren zoals je slimheid, je mooie huid, je mooie slanke benen, je sportieve bui, iedereen is mooi op zijn eigen manier.


2. Niemand is perfect:
Heel veel mensen denken dat ze perfect moeten zijn, maar niemand is perfect! Onthoud dit goed, dan wordt je leven een stuk leuker.


Turn it again!!
3. Stop met vergelijken! :

Heel veel meisjes vergelijken zichzelf met modellen, mede klasgenoten of gewoon iemand random op straat of tv. Deze vergelijkingen kunnen jaloezie en ook ongelukkigheid opwekken en dat wil je toch niet?! Daarom is het belangrijk om van jezelf als mens te houden en tevreden te zijn als je in de spiegel kijkt.


Ik schrijf dit artikel, omdat ik zie dat veel meisjes in deze tijd heel onzeker zijn en daardoor zichzelf gaan verbergen door bijvoorbeeld make-up of helemaal niet meer deelnemen aan sociale activiteiten. Ik wil met dit artikel ook jou aanspreken en zeggen hou van jezelf, geniet van elke dag en werk hard voor wat je wilt bereiken, je kan het!
Enjoy your day



























Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad en deel deze link zodat heel veel mensen dit kunnen lezen en iedereen van zichzelf kan houden. Nu is mijn vraag aan jullie: Wat doen jullie als jullie onzeker zijn? Laat het achter bij de comments of mail mij.


Ciao<3!
Contact:Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.nl/user/marleon97


 

1 opmerking: