maandag 23 september 2013

The Lightspots list



The bigger the darkness, the easier it is to spot your little light


Daar ben ik dan weer en wat is nou een betere manier om terug te komen, dan allerlei lichtpuntjes op te noemen in het leven. Benieuwd wat mijn lichtpuntjes zijn? Lees dan gezellig verder!!!.


  • Wakker worden, en een hele nieuwe dag voor de boeg.
  • Vrijdagavond met mijn familie The Voice Of Holland kijken en genieten van al het talent
  • Project Be Voice waar ik aan mee ga doen(dansproject).
  • Mijn band met god uitbreiden en mij daardoor steeds gelukkiger en vrijer voelen in het leven. 
  • Dansfilmpjes maken op YouTube en daar leuke reacties op krijgen.
i dont think im the only one...
  • Kamer opruimen en als resultaat een mooie opgeruimde en georganiseerde kamer.
  • Op Vrijdag maar 2 uur les hebben en pas het laat beginnen. 
  • Een huis vol met eten (gezegend).
  • Een knusse zaterdagavond onder de dekens. 
  • Mijn ochtend beginnen met gebed voor elke dag en een heerlijk ontbijt. 
  • Goede internetverbinding. 

      <3
  • Leuke reactie op mijn blog en veel bezoekers.
  • YouTube filmpjes kijken de hele dag door.
  • Een leuke  outfit aanhebben en daar foto's van maken voor een artikel.
  • Listening tot music.
  • Klaar zijn met huiswerk en dan heerlijk releaxed op de bank gaan zitten.
  • Iets goed voor een ander doen/ iemand steunen/ iets voor iemand betekenen.
  • Mooie complimenten krijgen.
  • Goede cijfers.
  • Dit lijstje nalezen en weer denken al alle positieve dingen in het leven.

Dit was het dan alweer voor vandaag, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. 
Reacties zijn altijd welkom en ook voor vragen kan je mij bereiken via onderstaande contactgegevens.



Ciao<3!

Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja he! Ik voel mij er helemaal gezegend door ook als ik het weer terug lees :)

      Verwijderen
  2. Wat een fijne post, ik word er bijna zelf happy van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lijstje ! Ik neem mezelf ook altijd voor mijn kamer op te ruimen, maar als ik aan mijn beautystash begin geraak ik nooit verder :D
    x Jana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, ik heb ook altijd van oh had ik dat ook nog , haha :)

      Verwijderen