vrijdag 11 oktober 2013

Herfstvakantie


Untitled

Het is vakantie! En er komen allerlei leuke dingen aan, wil je weten wat? Lees dan gezellig verder..
Zoals ik al zei is het herfstvakantie en dit betekent chillen, leuke dingen doen en natuurlijk ook leren voor de toetsweek. Dit klinkt misschien niet heel erg leuk, maar als ik mij goed voorbereid weet ik zeker dat mijn toetsen helemaal goed gaan komen en dat ik zelf plezier in school en alles in het leven zal hebben. En omdat ik een nieuwe manier van plannen heb ga ik ook een video opnemen voor YouTube over plannen en leertips voor de toetsweek! Ik heb hier super veel zin in en de video komt waarschijnlijk rond maandag online. Ik hoop dat jullie dit ook leuk gaan vinden? De video komt op YouTube te staan en ik hoop dat ik er veel mensen mee kan helpen.


Verder komt mijn dansproject steeds dichterbij en ik vind het echt super spannend, maar natuurlijk ook heel leuk en uitdagend. Ik houd van leuke dingen en uitdagende dingen, als je helemaal voor deze dingen gaat dan is er niks wat niet mogelijk is.

Ik denk dat dit het wel was, nog even een overzicht wat er de komende tijd aankomt:
- Artikelen op maandag, woensdag en vrijdag.
- Leertips toetsweek op www.youtube.com/user/marleon97
- Vlogs dansproject op www.youtube.com/user/marleon97

 En nog veel meer leuke en spannende dingen!

Nu is mijn vraag aan jullie wat gaan jullie deze vakantie doen? Ik ben hier heel erg benieuwd naar, laat het achter bij de comments of mail mij op : missbeautynerd15@live.nl



Ciao <3!


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97


7 opmerkingen:

  1. Heerlijk, vakantie! Veel succes met het leren van je toetsweek, en een dansproject, klinkt heel spannend! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne vakantie!
    ik moet nog een week :(
    liefs! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie! Ik heb over een weekje vakantie :)
    Leuke blog heb je, ik volg je nu op bloglovin!!

    PiinkBeautyPrincess

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk heb je het leuk gehad! Ik heb nu eindelijk vakantie! :D

    BeantwoordenVerwijderen