maandag 14 oktober 2013

Make-up voor de donkere huid

Elke keer weer als ik de drogisterij binnenstap zie ik dat ze geen make-up hebben voor de donkere huid. Daarom besloot ik op zoek te gaan naar winkels met make-up voor de donkere huid om zo mijn mede donkere medemens te helpen, geniet van het lezen.

 
Als je een donker of getint meisje bent en make-up draagt, weet jij waarschijnlijk al dat het best lastig is om make-up te vinden voor de donkere huid, daarom besloot ik eens op zoek te gaan naar make-up voor de donkere huid die je in Nederland kan kopen. Hopelijk kan ik jullie hiermee helpen.

1. Mac RiRi collectie:
Rihanna  heeft een collectie bij MAC en zoals jullie weten heeft Rihanna een donkere huid en daarom zitten er ook een aantal producten bij voor de donkere huid en die zie je hieronder met de prijs vermeld.


Powder Blush Duo :                         Cream Colour Base:
 RiRi Hearts MAC Powder Blush Duo27.50,-       RiRi Hearts MAC Cream Colour Base19.50,-

Prep+Prime BB Beauty Balm spf 30   Prep+Prime BB Beauty Balm spf 30
 Prep + Prime BB Beauty Balm Compact SPF 4528,-      Prep + Prime BB Beauty Balm Compact SPF 4528,-

Bij MAC kan je sowieso make-up vinden voor de donkere huid, alleen is het wel aardig prijzig, daarom hieronder ook nog wat budget merken.


Hema BB Cream:
Misschien hebben jullie hier al over gehoord, maar sinds korte tijd ook een bbcream voor de donkere huid, voor maar 4,- ik heb hem zelf niet geprobeerd, maar sowieso voor die prijs is het de moeite waard om het te proberen.



Het is de 4e kleur, maar als je getint bent kan je hem misschien ook mengen met de 3e kleur.


Dit was het dan weer, hopelijk hebben jullie er wat aan gehad. Als jullie nog een merk kennen die make-up heeft voor de donkere huid, dan hoor ik het graag.


Ciao<3!


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97


5 opmerkingen:

  1. Daar ben ik (helaas) veel te wit voor..

    Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een hele lichte huid, maar wel een leuke post! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blog!
    Ik heb je net gevolgd, zou je mijn blog ook willen volgen?
    beautyenzo-hm.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan! Helaas niet voor toepassing bij mij haha.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen