vrijdag 4 oktober 2013

Videodiary

Hee lieve volgers, 

Misschien hebben jullie al wel eens gehoord over mijn behoefte om ook video's te gaan maken voor YouTube en vandaag was het dan echt tijd voor mijn eerste vlog! Hij echt niet perfect, helemaal niet zelfs, maar ik vind het een goed begin en ben druk aan het sparen voor een nieuwe camera. Het zou heel erg leuk zijn als jullie even zouden willen kijken en feedback zouden willen geven. Ik wil dit wekelijks gaan doen als ik iets leuks ga doen en hoop dat jullie samen met mij mijn dagen willen beleven. Als jullie het leuk vinden kan ik ook een video maken over leertips voor Toetsweek/Toetsen, omdat de tentamen -en toetsweken er aan zitten te komen? Laat het maar weten bij de comments. Ik ben in ieder geval heel erg blij dat ik er mee begonnen ben. 


Heel erg bedankt voor het lezen (en misschien kijken? :) ) 

:) yes!!!!!

Ciao<3!


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: http://www.youtube.com/user/Marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten