woensdag 2 oktober 2013

Ziek en nu?

Sick



Het is weer de tijd van het jaar, de griep heerst en jij hebt het helaas ook te pakken, help!! Geen paniek, vandaag ga ik namelijk tips geven tegen ziek zijn die er voor zorgen dat je zo snel mogelijk weer op de been bent, geloof je mij niet? Lees dan verder!

Iedereen is weleens ziek en daarom heb ik hieronder een paar tips van dingen die ik doe als ik ziek ben.



Tip 1:

Neem je rust, ga lekker slapen een fout die veel mensen maken is dat ze gewoon gaan doorwerken. Door door te werken laat je jouw lichaam niet rusten en blijf je langer ziek dan nodig is. Geef jezelf rust, je verdient het!



Lazy day
Tip 2:

Drink veel thee! Ookal houd je niet van thee,  het is super goed voor je. Door honing toe te voegen gaat je verkoudheid nog sneller over.


Tip 3:
Verwen jezelf! Koop je lievelingseten of plan tussen al het drukke werk wat vrije tijd in. Je moet jezelf tijd gunnen om te ontspannen en te genieten van je lievelingsdingen.
Untitled


Tip 4:

Eet veel groenten en fruiten en ook hele maaltijden. Zoals ik al zei verwennen mag wel, maar let er ook op dat je genoeg voedingsvezels  binnenkrijgt.



Dit waren mijn tips wel, kort maar krachtig :). Het belangrijkste is om jezelf rust te geven en gewoon alles positief te bekijken, maak de dag dat je ziek bent de beste dag van je leven!



Ciao<3!


Contact:mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

2 opmerkingen:

  1. Aah dit komt precies op het goede moment, ik begin snot verkouden te worden.. ik ga meteen een kop thee met honing zetten. Bedankt voor de tips! :)

    BeantwoordenVerwijderen