maandag 4 november 2013

Collectieve Shoplog

Hee, Welkom op mijn blog!
Vandaag mijn eerste fotoshoplog op mijn blog, hopelijk vinden jullie het leuk om mijn aankoopjes van de afgelopen tijd te bekijken. Het is niet super veel, maar hopelijk wel leuk, enjoy!


Ik heb ook een filmpje op YouTube gemaakt genaamd Love life en daarin alle mooie dingen in het leven laten zien, die kan je op mijn YouTube kanaal bekijken, maar natuurlijk ook een artikel op mijn blog. Geniet ervan!

Nagellak van rechts naar links:
Revlon 340 Stunning (Big Bazar)- 2.99,-
Pure nailpolish (Douglas)- 1.00,-
Catrice LE Like a jungle drum CO4 (Kruidvat) - 1.00,-(kortingsbak)
Catrice LE Batch CO AC CO5 (Kruidvat)-1.00,-(kortingsbak)
Catrice LE Batch CO AC CO4(Kruidvat)-1.00,-(kortingsbak)
Essence #Sparkle sand effect 156 me& my lover(Kruidvat)-1.90,-
Essence Colour and Change step2 (Kruidvat)-1.00,-(kortingsbak)
 
 
 
 
Lipgloss van links naar rechts:
                                                      (Big bazar) Squeeze Me lipgloss-1.00,-
                                                           Essence lipliner (Kruidvat)-1.00,-
                                                          (Douglas) Pure Lipgloss-2.00,-

Essence Cherry and Brownie lipgloss (Kruidvat)-1.00,-
 Revlon Colour Boost lipgloss (Big Bazar)-3.00,-
 
 
Overige spullen:Roze handschoenen (Big Bazar)-1.00,-
Zwarte glitteroorbellen (volgens mij Kijkshop)-rond 3.00,-
Rood en witte voorlamp (Trekpleister)- in set van 2 3.00,-
 
 
Dit was het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk, volg mij (als je wilt natuurlijk :)  op YouTube, google friend en Bloglovin.


Ciao<3!


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten