woensdag 6 november 2013

School, dansen en nog meer #Missbeautynerdlife



Stroy of my life ❤️



Weer een post over alles wat er op dit moment afspeelt, hopelijk vinden jullie het leuk en enjoy reading!


Het laatste waar ik het met jullie over heb gehad is mijn dansproject die toen bezig was, maar inmiddels is dat dansproject alweer een week afgelopen. Ik vond het een super mooie en leuke ervaring en zal dit nooit meer vergeten.
😊✌️💜
Verder met school heb ik net een toetsweek achter de rug en pfoe wat was dat intensief zeg. Doordat ik de week ervoor dansproject en optredens had, had ik voor elke toets een dag om te leren, dus als ik 2 toetsen op 1 dag had moest ik voor beide een dag van te voren leren. Het was heel stressend, maar ik heb mijn best gedaan en nu leg ik de rest in Gods hand :).


Verder heb ik ook staan brainstormen voor een banner voor YouTube en mijn blog. Ik ben totaal niet technisch aangelegd, maar wil wel een mooi logo voor mijn blog en ook op YouTube, weten jullie iemand die gratis voor mij een banner en header willen maken voor YouTube en mijn blog? Zo ja? Stuur mij een e-mail op : missbeautynerd15@live.nl, je zou mij heel erg helpen:).
travel.
Ook merk ik dat ik de laatste tijd steeds meer zin heb om naar buiten te gaan en dingen te ondernemen en intensief bezig te zijn met de dingen die ik leuk vind, het leven is namelijk heel kort en ook te kort met dingen te doen die je heel leuk vindt toch? Zijn er trouwens dingen die jullie nog heel graag in jullie leven zouden willen doen? Ik zou zelf heel graag naar Londen, Amerika en Afrika willen gaan. Ik ben al een keer in Londen en Afrika geweest, maar daar herinnering ik mij helaas helemaal niks van, dus daar zou ik zeker nog een keer heen willen gaan. Never stop dreaming!

Ik denk dat dit het wel weer was, ik heb echt zulke erge dorst! Ik denk dat ik wat ga drinken, eten en dan mijn bedje in, want als ik morgen weer wakker wordt moet ik de hele dag aan mijn boekverslag werken! Wat zijn jullie plannen voor de komende dagen/vandaag? Succes met alle dingen die jullie moeten doen <3.


Ciao<3!


Contact:
mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten