zaterdag 30 november 2013

Wat geven voor de feestdagen?!





Het is alweer de tijd van het jaar, voor het geven van cadeautjes en de gezelligheid. Daarom dacht ik hé waarom geef ik niet wat DIY cadeau tips?! Vandaag is mijn 1e cadeautip in deze reeks, volgende week kan je ook nog een ''How to High Tea?'' verwachten (in video vorm). Nu eerst mijn 1e cadeautip, benieuwd? Lees dan gezellig verder....


Vandaag ga ik een DIY laten zien voor een collage, maar niet zomaar een collage, deze collage kan je namelijk helemaal invullen zoals je zelf wilt. Laten we alles in stapjes doen.


Stap 1: Verzamel kranten.










Stap 2: Verzamel de benodigdheden.












Je hebt de volgende dingen nodig (Helemaal naar eigen wens aan te passen):
-plakstift of plakband
-schaar
-Blok om foto's in te doen
-Papier
-Leuke dingetjes om erbij te doen naast de kranten plaatjes.


Stap 3: Knippen maar!!














Nu is het tijd om allemaal leuke plaatjes uit te knippen met misschien wel dingen waar degene waar je het cadeau voor maakt van houdt of gewoon dingen die helemaal bij kerst of sinterklaas passen.





Stap 4: Tijd om alles in elkaar te zetten.
Je kiezen om het in een blok te maken (Trekpleister), op papier of in een fotolijstje.
Hier wat snelle ideetjes die misschien wel handig zijn:

























Dit was het dan weer, hopelijk hebben jullie er wat aan gehad!
Om het cadeau af te maken kan je het nog leuk inpakken, iedereen houdt toch van mooie verpakte persoonlijke cadeautjes.



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

1 opmerking: