maandag 13 januari 2014

Buy List 2014



Een nieuw jaar en daarom ook tijd voor allemaal nieuwe aankopen! Ik ben zelf niet materialistisch, maar heb wel een aantal dingen die ik graag wil gewoon omdat het kan. Benieuwd wat er allemaal op mijn buy list staat, lees dan gezellig verder...







Dit staat echt hoog op mijn lijst, ik wil heel graag een goede nieuwe laptop waarop ik al mijn schoolwerk kan bewaren en allemaal video's kan bewerken. Ik ga hard sparen en ga ook zeker deze laptop kopen.


Deze camera wil ik zo graag en ik ga er dan ook hard voor werken om deze camera te kopen. Ik kijk er echt naar uit om foto's te maken voor mijn blog met veel kwaliteit en goede kwaliteit filmpjes te maken voor mijn YouTube kanaal, ik kijk er zo naar uit om deze te kopen!
 
Ik heb al ruim 2 jaar een blackberry en heb behoefte aan een ander soort telefoon, het is zeker niet noodzakelijk, want mijn blackberry doet het nog, maar het zou toch leuk zijn.


Dit was alweer mijn Buy List 2014, ik houd jullie op de hoogte van al mijn aankopen!
 
Ciao<3 #Maketodayyourbestday
 
Contact:

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten