woensdag 8 januari 2014

The ABC TAG



Yes! Het is tijd voor weer een nieuwe tag namelijk: The ABC Tag oftewel de alfabet Tag.
Ik heb deze Tag op vele blogs voorbij zien komen en dacht hé, wat leuk dit ga ik ook doen! Hopelijk gaan jullie  mijn versie ook leuk vinden, lees gezellig verder!

Het is de bedoeling dat ik voor elke letter in het alfabet iets ga kiezen wat bij mij past, Let's go!

A: Age- 16 jaar, alweer een maand en paar dagen :).

B:
Best Friend- Mijn beste vriendinnen zijn zonder twijfel mijn zussen, ze zijn er altijd voor mij, steunen mij en maken mij altijd gelukkig.

C: Christian- Een belangrijk deel uit mijn leven, namelijk mijn geloof. Doordat ik geloof in God kan ik de beste persoon zijn die ik kan zijn en liefde overbrengen op andere mensen.

D: Dokter- Sinds dat ik een kind ben hou ik niet van naar de dokter gaan en daarom ga ik ook echt max 1 keer per jaar ofzo, hopelijk hoef ik dit jaar ook maar 1 keer.

E: Eerlijk- Ik ben altijd heel eerlijk en ben niet bang om iets anders te zeggen of te doen dan te rest, zolang ik maar meen wat ik zeg.

F: Fel- Ik hou van opvallende kleren dragen en ook echt moeite te doen voor mij kleding. Het komt zeker voor dat je mij in neon kleuren ziet lopen.

G: Gek- Ik kan heel gek doen, helemaal niks mis mee hahaha :p.

H: Happy- Ik ben het grootste deel van de tijd blij en je zult dan ook vaak een big smile op mijn gezicht terugvinden.


I: Ingewikkeld: Ik kan soms veel te ingewikkeld en moeilijk nadenken over dingen, terwijl de oplossing gewoon voor mijn neus ligt!

J: Jones- Mijn achternaam.

K: Koken- Ik houd van dingen koken, dit is ook een van mijn vrijetijdsbestedingen. Allemaal nieuwe dingen uitproberen en mixen, awesome!

L: Londen- Hier wil ik zo graag heen!

M: Marleon- Mijn naam, waar ik van houdt en die ook nog eens heel zeldzaam is.

N: Nieuwsgierig- Ik wil alles weten wat ik niet weet en kan er niet goed tegen als ik iets niet weet behalve cadeautjes, verrassingen etc. :p.

O: Onkostencalculatie- Ik ben altijd heel voorzichtig met geld en vind het heel moeilijk om zomaar geld uit te geven. Maar natuurlijk heeft iedere uitgever een zwakke plek en dat is bij mij toch wel eten, oeps.

P: Passie- Als het aan mij lag zou ik elke dag besteden aan al de passies die ik heb, ik verveel mij namelijk nooit. Ik houd van bezig zijn en heb heel veel passies zoals: bloggen, YouTube video's maken, mode ontwerpen, haar stijlen en zo kan ik eeuwig doorgaan.

Q: Question- Als ik iets niet snap stel ik vragen en als ik iets snap stel ik alsnog voor de zekerheid vragen, ik hou van vragen :).

R: Raar- Ja soms kan ik een beetje raar zijn, maar daar is toch niks mis mee? :p.

S: Sociaal- Ik hou van nieuwe mensen ontmoeten en leren kennen en stap vaak ook op nieuwe mensen af, maar natuurlijk ben ik ook weleens verlegen hoor ;).

T: Trots- Ik ben trots op wie ik ben!


U: Uitmuntend- Ik lever pas iets in als het helemaal op den top is en ben echt een perfectionist.

V: Verandering- Mijn leven veranderd heel snel en veel, dit vindt ik heel leuk ik houdt van uitdagingen.

W: Worst Habbit- Mijn slechtste gewoonte is dat ik soms heel erg kan stressen, terwijl stress niet de situatie veranderd, ik moet echt leren om te relaxen.


X: X- Ik weet niet wat ik bij X moet doen, geen idee.

Y: Yummy food you make- Al het eten wat ik maak is lekker :p, nee maar ik ben goed in cupcakes maken, dat zeggen de mensen in mijn omgeving tenminste, dus ik ga dan voor cupcakes.

Z: Zelfverzekerd- Het grootste deel van de tijd :).



Dit was het, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen! Tot vrijdag!

Ciao<3


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten