maandag 6 januari 2014

The Happy List.
























Laats zag ik op MadebyMalou een lijst voorbij komen met allemaal dingen waar zij blij/dankbaar voor was. Super leuk dat zij zo'n lijst had en daarom dacht ik waarom maak ik ook niet zo'n lijst? Een beetje positiviteit en dankbaarheid kan geen kwaad toch? Benieuwd wat er op mijn lijst staat? Lees dan gezellig verder....
1. God+ Jezus+ Heilige Geest = Liefde, vrede, hoop, vergeving.
2. Rust die ik mocht hebben in mijn kerstvakantie

3. Kerstvakantie die ik mocht doorbrengen met dierbaren.
4. De kans om op school te zitten te studeren, voor later mijn toekomst.
5. Eten + Drinken+ Een dak boven mijn hoofd.
6. TV+ Computer+ Telefoon.
7.Lange nagels.
8. Motivatie.
9.Nieuw jaar
10. Nieuwe dag

11.Mijn blog
12. Mijn YouTube kanaal
13.Mijn familie
Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen die mij blij maken, maar dit zijn een paar dingen van dit moment op een rijtje gezet. Vonden jullie het leuk om te lezen? Laat het achter bij de reacties.
Ik vind het belangrijk dat je de positieve dingen boven de negatieve dingen blijft zit en je dus ook op de positieve dingen blijft concentreren. Ik heb een challenge: Maak elke dag op een moment naar keuze, een lijst met alle dingen waar je blij mee bent/ dankbaar voor bent.
Het gaat een positief effect hebben op jouw leven, geloof mij maar:).


Ciao <3


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl

YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten