vrijdag 3 januari 2014

Travel wishlist 2014

One day
Het is een nieuw jaar en een van de dingen die ik dit jaar wil doen is veel reizen, daarom besloot ik een lijst te maken met alle landen/plaatsen waar ik heen wil reizen. Lees gezellig verder...


1. Londen :
Ik wil al zo lang naar Londen toe en dit jaar ga ik ook gewoon naar Londen, ik ben vastbesloten om te sparen zodat ik er eindelijk weer naar toe kan. Ik ben namelijk al naar Londen geweest, maar ik weet er niks meer van het is dus tijd om nieuwe herinneringen te maken.

2. Disneyland:
Hier ben ik ook een aantal keer naartoe geweest, maar ook hier wil ik weer heen om nieuwe herinneringen te maken, want Disneyland is echt top!


3. Antwerpen:
Dit is wat dichterbij, maar ik ben al een aantal keer in Antwerpen geweest en het is echt super leuk daar, veel winkels en restaurants, hier wil ik dus ook nog een keer gezellig heen gaan. 
Quote
4. Naar een praisings/gospel Event:
Ik wil heel graag naar eo-jongerendag net als alle jaren ervoor en ook veel andere christelijke events bezoeken.

5. Amerika:
Ik wil echt al zolang ik mij kan herinneren naar Amerika, en misschien gaat deze droom niet dit jaar uitkomen, maar ik wil echt nog een keer in mijn leven naar Amerika!

Natuurlijk zijn alle bovenstaande landen/plaatsen heel leuk om te bezoeken, maar het belangrijkste vind ik wel dat iedereen gewoon gezond en gelukkig is. Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel, zijn er nog plekken die jullie willen bezoeken dit jaar?

Ciao<3 



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten