vrijdag 21 februari 2014

The ladies of soul





Vandaag een verslag over een concert waar ik afgelopen zaterdag heen ben geweest namelijk: The Ladies Of Soul!!!! Het was echt leuk, benieuwd naar het hele verslag? Lees dan gezellig verder...

Dit concert was denk ik het 2e echte concert waar ik heen ben geweest. Ik ben namelijk wel al eens naar EO jongeren dag geweest, dit is een groot concert voor alle christenen en belangstellende in Nederland. Ik ben dus al een aantal keer in Gelredome geweest, maar nog nooit in Ziggodome het was mijn eerste keer!

Het was heel erg leuk wij vertrokken rond kwart voor een met de trein richting Amsterdam.
Het was ook nog eens mijn eerste keer in de trein, dus lekker veel eerste keren :). In ieder geval  was het best een lange reis, maar ik was gezellig met mijn familie, dus de tijd vloog voorbij.
Eenmaal aangekomen waren wij klaar voor een dagje shoppen en eten bij de Mac Donalds.

Ik heb heerlijk geprofiteerd van de sale bij de New Yorker en heb ook wat witte shirts gekocht waarop ik waarschijnlijk dingen ga drukken.

De show begon om half negen en het was echt super gaaf! Ik heb super veel gedanst en gezongen bij liedjes van: Michael Jackson, Beyonce, Whitney Houston etc.
Het was geweldig! En ik wist niet dat ook Candy zo mooi kon zingen, wauw!
Goed gedaan Ladies Of Soul!



Ik vind het zo leuk om weer te kunnen schrijven na zo een lange tijd te zijn weggeweest. Maar ik ga vanaf nu weer mijn uiterste best doen om elke maandag, woensdag en vrijdag een artikel online te zetten.

Super bedankt dat jullie toch nog mijn blog zijn blijven bezoeken, tot maandag!



Ciao<3



































Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97



Geen opmerkingen:

Een reactie posten