maandag 24 februari 2014

Loving my Life Tag



Daar ben ik weer en deze keer met een zelfbedachte Tag, ik heb allerlei leuke vragen verzonnen en die beantwoord, neem de tekst over & Spread the love! Veel plezier met lezen!

Mooiste herinnering
 Ik heb veel mooie herinneringen, maar de meest recente is van Ladies Of Soul. Het was echt super om met mijn familie naar het concert te gaan en ik vond het ook leuk in de trein, je moet ook de kleinste dingen waarderen.

Mooiste eigenschap

Mijn mooiste eigenschap is denk ik mijn positiviteit, hij is er niet altijd, maar als hij er is, dan is hij ook heel erg aanwezig.


Mooiste wat ik heb gedaan
Ik zou nog heel graag iets willen doen voor het goede doel, maar als ik moet kijken naar wat ik al heb gedaan is er denk ik niet echt iets heel bijzonders wat ik heb gedaan.


Doel die ik nog wil bereiken
Ik wil heel graag nog naar Amerika, dit lijkt mij super gaaf en ook mij inzetten voor andere mensen over de hele wereld :).


Mooiste aan de wereld  
Als iemand anders iets goed doet voor een naaste, dit is zo mooi om te zien!

Blijdschap 
Als ik weer een nieuwe dag krijg, nieuwe kans en productief bezig ben en gewoon alles op mij af laat komen.


Dit was het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk en gaan jullie ook de Tag overnemen, ga je gang!



Ciao<3


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97



Geen opmerkingen:

Een reactie posten