zaterdag 29 maart 2014

Happy List

Daar ben ik een tijdje weggeweest te zijn! Vandaag is het tijd voor een lijstje met alle dingen waar ik dankbaar voor ben ik zag dit op een andere blog en dacht ik ga het ook doen! Er is nooit teveel positiviteit!  Laten wij beginnen!

Oke let's get started.

1.Nieuwe mooie zonnige dag Blessed.
2.Geloof en mijn familie.
3.Leuke gezellige mensen.
4.food!
5.Bloggen en YouTube filmpjes maken.
6.Dansen ♡
7.Nieuwe start maken.

Eigenlijk zou ik nog wel even door kunnen gaan:).
Waar zijn jullie dankbaar voor? Laat het me weten!

Een positief weekend toegewenst en kijk uit naar een nieuw filmpje op mijn YouTube kanaal maandag www.youtube.com/user/marleon97

Ciao♡

Contact:
Mail:missbeautynerd15@live.nl 
YouTube:www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten