vrijdag 14 maart 2014

Lentekriebels Tag

Na een lange tijd is het eindelijk weer eens tijd voor een Tag! De laatste dagen konden we al weer lekker buiten zitten en de lente begint er aan te komen, daarom ga ik de Lentekriebels Tag doen. Heel veel leesplezier

Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord 'lente'?
Blijheid, gezelligheid, watermeloen en zon en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?
Lekker fris en zoet.

Wat is je favoriete lentebloem?
Mijn favoriete lentebloem...., ik denk dat ik niet echt een favoriete lentebloem heb, ik hou gewoon van alle bloemen die kleurrijk zijn en geen scherpe punten hebben.


Wat is je favoriete lenteparfum?
Mijn favoriete lenteparfum is denk ik: Lady Million, zoo lekker dat parfum!

Houd jij een lenteschoonmaak?
Ik probeer sowieso elke zaterdag echt schoon te maken en ik ga ook altijd een keer in de zoveel tijd mijn winterkleding wegleggen en al mijn lente -en zomerkleding bij elkaar leggen.
Spring Could You Hurry Up!

Wat is je favoriete accessoire in de lente?
Een zonnebril is zeker een must en ook zijn oorbellen niet te missen, lekker met felle kleurtjes.

Heb jij nog leuke plannen voor in de vakantie of de vrije dagen?
Ik wil veel gaan reizen en plezier gaan maken, gewoon genieten van het leven.

Omschrijf je favorieten lenteoutfit.
Een leuke blouse met een rokje met een leuke print en mooie sandalen of ballerina's ook vindt ik jurkjes heel leuk en witte skini jeans.
Fashion

Dit was het weer, hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen!


Ciao<3

Contact:
Mail:
missbeautynerd15@live.nl

YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten