maandag 10 maart 2014

My Dreams

❤️✌️💗🎀


Iedereen heeft dromen, doelen, dingen die je heel graag ziet uitkomen en waar je hard voor wilt werken. Vandaag mijn dromen, veel leesplezier!

1. Veel reizen: I want to travel the world
Ik hou van reizen, landen die echt hoog op mijn lijst staan zijn: Amerika, Dubai en Spanje.


Disney 💙

2. Afstuderen:
Ik hoop deo volente (als God 't wil) in 2016 afte studeren op het vwo, dit is echt een grote droom die ik graag wil bereiken.


3. Een eigen bedrijf:

Ik wil heel graag een eigen bedrijf, hierbij iets met mode en ook met spreken. Het lijkt mij leuk om veel mensen te helpen en ook mensen te motiveren. Een eigen bedrijf zou echt super zijn!



4. Forever Bloggen:

Dit gaat zeker lukken, ik hou van bloggen en ben van plan hiermee voor eeuwig door te gaan: deo volente.

5.  Veel video's maken:
Ik wil heel veel herinneringen maken en gaan vastleggen en lekker creatief zijn. Ik besef dat een groot deel van deze dromen eigenlijk heel makkelijk te behalen zijn.
LIVE
6. Presenteren:
Ik hou heel erg van presenteren en het lijkt mij daarom ook super leuk om lekker mensen te interviewen en/of een programma te presenteren, awesome.

7. Dansen:
Ik hou super veel van dansen en hoop ooit echt nog professioneel te worden en echt meer met dansen te doen.



Contact:Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten