woensdag 12 maart 2014

Stop Being Negative, go and be happy!

Good Life Quote Ru for more Black and White... - Good Life Quote Ru
Het is weer woensdag en dat betekent dat het weer tijd is voor wat levensmotivatie en hopelijk ook het keerpunt van jullie leven. I choose to be  happy! Jullie ook? Lees gezellig verder, laat de blijdschap maar komen!

Ik heb natuurlijk geen idee op welk moment jij dit leest. Misschien voel jij je wel super happy, super verdrietig, sta je op het punt om te blijven zitten,  heb je geen goede gezinssituatie, of voel je jouw heel erg alleen misschien doordat je vrienden je de rug toekeren?

Er zijn natuurlijk nog meer gevallen, maar ik denk dat voor alles hetzelfde geldt, namelijk:

HOU VAN JE LEVEN EN BLIJF POSITIEF!!!!!!!!!!!!!


Ik weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, maar als je met jezelf gelukkig bent en je geluk niet laat afhangen van andere mensen dat is echt het beste eens? Ik heb hieronder wat leuke quotes, hopelijk gaan ze jullie ook helpen als je in wat mindere situaties komt te staan.
So never waste your time being sad & live happily and wisely !♥ | via FacebookSmile😄
Queen of quotes | via TumblrWasting time!


Dit waren even kort wat plaatjes, heeft het jullie geholpen? Laat het me weten!


Ciao<3 & Fijne Woensdag!


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl

YouTube: www.youtube.com/user/marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten