zaterdag 1 maart 2014

One of my favorite days of the year: Holiday!



Untitled

Yeaaah! Het is dan eindelijk vacation! Wauw ik kijk hier echt al heel lang naar uit. Jullie vast ook toch? Ik las op andere blogs dat sommige mensen al vakantie hebben gehad en ik ben blij dat ik nu ook weer even adem tijd heb. Gaan jullie nog bijzondere dingen doen deze vakantie? Bij mij is zoals gewoonlijk niks gepland.

Deze vakantie is weer een hele verrassing voor mij, ik wil gewoon lekker verrast worden, moet ook een beetje aan school werken, maar wil vooral tijd doorbrengen met leuke mensen. Door je te omringen met positieve en leuke mensen en je houding/stemming niet af te laten hangen van andere mensen wordt je veel gelukkiger, neem dat maar aan van mij. Als je geluk gewoon baseert op alle mooie dingen in het leven en dingen waar je dankbaar voor kan zijn bijvoorbeeld: een huis, de kans om een opleiding te volgen en het feit dat je elke dag drinken en eten hebt, dan ben je altijd gelukkig. Als er eens wat minder leuks gebeurd, bid je en vertrouw je erop dat alles goed komt en je komt er altijd weer sterker uit.

Dat was dan weer het advies deel :p. het is trouwens best wel wisselvallig weer vinden jullie niet? Ene keer heel zonnig en de andere keer weer regen en kou, ik ben benieuwd wanneer de zomer komt, ik wil namelijk echt veel gaan reizen deze zomer, hebben jullie nog aanraders voor landen? Ik wil sowieso nog naar de stad Londen, naar Amerika, en de stad Antwerpen lijkt mij ook leuk. Amerika is gewoon een land waar ik altijd heen heb willen gaan en ik ben vast besloten dat niks onmogelijk is en ik dit jaar nog naar Amerika ga.

In ieder geval ik hoop dat deze vakantie echt helemaal te gek wordt. En ik kan lekker vooruit schrijven, dus dat wordt weer elke maandag, woensdag en vrijdag een artikel en zaterdag een filmpje, kijken jullie er al naar uit? :).


''Ik moet mij tot U keren,
als ik mezelf vinden wil.
Want ik ben slechts
wat ik in uw ogen ben.
Ik ken het geheim niet
dat in mij is,

tot U het openbaart
in de glans van uw aangezicht.
Jorg Zink.

Wat gaan jullie eigenlijk deze vakantie doen? Laat het achter bij de comments.


Ciao<3



Contact:
Mail; missbeautynerd15@live.nl
YouTube: http://www.youtube.com/user/marleon97

1 opmerking:

  1. Ik heb je blog juist ontdekt en hij is heel leuk! :) Ik volg je! Wil jij me ook volgen? Dit is mijn blog: http://myprettyworldx.blogspot.be/

    Liefs,
    Sophie

    BeantwoordenVerwijderen