vrijdag 6 juni 2014

Favoriete zomer liedjes


Op dit moment is het heerlijk warm weer, zomer! Bij de zomer komen natuurlijk ook allemaal leuke zomer(hits)liedjes kijken. Ik heb een aantal hele leuke nummers onder elkaar gezet, die ik jullie allemaal aanraad. Enjoy reading!

1. Say Yes- Michelle Williams, Kelly Roland, Beyonce:

Dit liedje is echt prachtig, een vriendin stuurde dit op via whatsapp en dit lied is echt prachtig, swingend, heeft een mooie boodschap I love this!

2. Waka Waka (This time for Africa)-Shakira:
Het WK komt er natuurlijk weer aan en om helemaal in de sferen te komen, draai ik deze hit van het WK van 2010 nog altijd, je kan er op dansen, het past gewoon bij de zomer.
 
3. Melodies-Madison Beer:

Ik vind dit nummer echt super leuk, zomers en je kan lekker meezingen. Dit is volgens mij ook de debuutsingel van deze zangeres en ik vind dat ze het heel goed doet
 
4. You're my only shawty-Ariana Grande ft Iyaz:
Dit liedje is al best oud, maar nog steeds super leuk (ik zeg by the way heel vaak super leuk hahaha). Ariana Grande's super mooie stem gaat heel leuk samen met Iyaz's schattige rap, love this song!
 
 
5.La Saomera Azonto Dance:
Azonto is een Afrikaanse dansstijl en al hoe wel ik het niet kan dansen, vind ik het wel geweldig om er op mijn eigen manier op te dansen. Ik weet niet zeker of dit de officiële videoclip is, maar dit is wel het liedje, yeah Multi culti!
 
 
Ik heb natuurlijk nog echt veel meer liedjes die ik echt geweldig vindt , zoals: Leeland, the great Awakening, happy van pharell en I choose to be happy van Livre.  Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen en zien en hebben jullie weer wat nieuwe leuke nummers ontdekt.
 
Kennen jullie nog leuke liedjes? Laat het dan gezellig achter bij de comments of stuur een mail naar: missbeautynerd15@live.nl.
 
Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

5 opmerkingen: