maandag 9 juni 2014

Summer must haves

Het is de afgelopen dagen heerlijk weer geweest en bij lekker weer horen natuurlijk ook allemaal must haves voor de zomer. Ik ga jullie vandaag vertellen en laten zien wat mijn summer must haves zijn.



1. Zonnebrand:

Dit is het belangrijkste,  het zorgt er namelijk voor dat je niet verbrand en houdt een deel van de uv-straling tegen. Ik gebruik factor 50 (donkere huid) , maar je kan er ook voor kiezen om bijvoorbeeld factor 30 of 15 te dragen als je wat meer vitamine d wil binnenkrijgen en niet snel verbrand.


2.  Zonnebril:

Het is een beetje vervelend als je met iemand aan het praten bent en degene niet ziet door de zon die in je ogen valt. Ook is het handig om een zonnebril te hebben op het strand, in een tussenuur en als je in de tuin zit. Er zijn hele leuke zonnebrillen bij de Primark, H&M en de Claires.


3. Lippenbalsem:

Door het warme weer kunnen jouw lippen zeer droog worden en je wilt natuurlijk niet allemaal velletjes hebben, daarom raad ik ook de oranje verpakking van baby lips aan, die is echt super goed. Zachte lippen en rode lippen,  awesome!




4. Aloë Vera :
Bij de Action kan je Aloë Vera balsem krijgen , dit is super verkoelend met het warme weer en ook super goed voor als je jouw verbrand, doe dit maar meteen in je strandtas.



5.  Deo:

Door al die warmte zweet je natuurlijk echt niet normaal veel en ik had eigenlijk nooit een hele goede deo. Alle deo's werkten altijd wel voor even, maar niet voor een paar uur. Toen opeens kreeg ik een Rexona deo, een roller, ik ben nooit echt een fan van roller deo geweest,  daar is nu zeker verandering in gekomen. De onderstaande deo kan je onder andere krijgen bij de Action, hij is echt awesome!  Na een paar uur opnieuw opfrissen en als het goed is blijft je zweetlucht zeker een paar uur weg.



6. Vochtige doekjes:

In de zomer ga je vaak naar het strand,  en dan worden door al het zand en de ijsjes je handen helemaal vies, daarom is het handig om wat vochtige doekjes te hebben. Je vrienden/vriendinnen zullen dat zeker ook weten te waarderen.

7. Handdoek:


Zo kan je overal zitten zonder vies te worden :).

8.  Strandtas:

Hier moet alles in, of course.

9. Parfum:

Om heerlijk te ruiken, ik ruik Chanel eau tendre aan die is echt heerlijk, maar je kan ook gewoon naar de Douglas gaan en een heerlijk budget parfum uitkiezen (doe ik ook hoor ;))

Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen die je nodig hebt in de zomer, maar dit waren voor mij echt de musthaves.





Contact:
Mail : missbeautynerd15@live.nl
YouTube:www.youtube.com / user / marleon97

2 opmerkingen: