woensdag 2 juli 2014

Been there, done that.

Bron foto

Ik zag een tijdje geleden op de blog: Mayara Esther een hele leuke tag voorbij komen, namelijk de : Been there, done that Tag en ik dacht meteen een Tag over reizen die ga ik doen (ik wil namelijk echt heel veel landen bezoeken zoals Amerika, Groot-Brittannië, etc.)! Hopelijk vinden jullie het leuk om te lezen, ik ben namelijk door school een tijdje afwezig geweest, maar ben weer helemaal terug en nu komt er weer op de maandag, woensdag en vrijdag een artikel online :).
Veel plezier met lezen, Let's begin!


1. Welke landen van de wereld heb je bezocht?Angola, Portugal, Groot-Brittannië, België, Duitsland en Spanje. Wow nu ik dit zie zijn dit best veel verschillende soorten landen, jammer genoeg herinner ik mij sommige reizen niet meer, het is tijd om deze landen opnieuw te bezoeken, Am I right?
2. Welke bestemming staat boven jouw verlanglijstje, waar wil je nog een keer heen? Ik weet niet of jullie het al wisten, maar een van mijn grote dromen is echt om naar Amerika te gaan,  I love Amerika! Ik wil graag naar Los Angeles, New York, Miami en Washington. Ook wil ik heel graag naar Italië en dan in Italië naar Rome, Milaan en Venetië. Deze droom gaat Deo Volente (Als God 't wil) al volgend jaar (deels) uitkomen als ik naar Vwo 5 ga, want dan gaan we namelijk naar Rome! Ik wil foto's maken, vloggen, pizza's eten, shoppen en nog zoveel meer! Heb er nu al zin in ook al is het pas rond mei 2015.

3.Wat is jouw meest ideale vakantie?Samen met mijn familie, lekker eten, cultuur snuiven, dansen en gewoon lekker zonnen afwisselen met lekker lopen en de cultuur van een bepaalde plaats in mij opnemen en alles vastleggen met de camera om het daarna nog allemaal her te beleven.

4. Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
In 2010 ben ik naar Spanje geweest, naar de plaats: l'estartit, het was zo mooi en geweldig. Ik had er voordat ik er heen ging nog nooit van gehoord, maar het is echt super leuk, er is een mooi strand er zijn leuke winkels, maar vooral het weer is heel erg leuk. Ook zou ik Barcelona nog een keer willen shoppen, omdat er gewoon super leuke winkels zijn en ja in Barcelona is er ook heerlijk weer. 

5.Ben je voor werk al wel eens naar een leuke bestemming geweest?
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een baan gehad, dus ben daarom ook nog nooit met werk naar een leuke bestemming geweest. Ik wil wel een baan waarmee ik veel mag reizen, dat lijkt mij awesome!

6.Met wie ga je meestal op reis?
Met mijn familie (Vader, moeder, 2 zussen en 1 zusje). Ik houd van op vakantie gaan met mijn favoriete mensen (familie) <3.

7. Met wie zou je wel eens op vakantie willen gaan?
Met YouTubers en Bloggers , het lijkt mij leuk om op vakantie te gaan met mensen die ook allemaal dezelfde hobby hebben als mij of met goede vrienden/vriendinnen.

8. Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Mijn hele familie, met hun is het gezellig en kunnen we sowieso lachen en kan ik mij voor eeuwig vermaken.

9. Ski vakantie of zon vakantie?
Zon vakantie, ik houd van zon lekker vitamine D opnemen en zonnen en chillen, ik ben nog nooit op een ski vakantie geweest, dat zou ik ook wel leuk vinden om eens te proberen. Want zoals ik mij heb voorgenomen is 2014 het jaar om te beginnen met angstloos leven en ook om allemaal nieuwe dingen uit te proberen.


10. Wat is je leukste vakantie herinnering?
Toen ik naar Spanje ging en toen met mijn familie op het strand ging dansen, ik weet nog precies dat Stand by me opstond en er zo'n vrouw daarop dansles aan het geven was, dit is echt een van mijn leukste vakantie herinneringen. Nog een leuke vakantie herinnering is toen ik voor het eerst naar Angola ging in 2007, dit was zo geweldig, mijn grote familie voor het eerst zien, wat een liefde! Ik moest toen ook huilen, het was echt een beautiful moment.

11.Waar zou je nooit naar op vakantie gaan?Landen met veel oorlog en vervolging, I don't like that.


Dit was dan alweer mijn antwoorden op de Tag: Been there, done that. Ik hoop dat jullie het allemaal leuk vonden om te zien en dat jullie er ook echt van hebben genoten.

Hebben jullie nog dromen als het gaat om bepaalde vakantielanden? En naar welke landen zijn jullie allemaal geweest? Laat het achter bij de reacties of via de mail.

Ciao<3 en tot vrijdag! #In God I Will Trust.


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones







2 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een leuke tag en super lief dat je mij noemt! Ooh Portugal wil ik ook nog eens graag heen nu ik het zo lees.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen dank ;) , en Portugal is zeker een super leuk land, heel warm en lekker eten :).

      Verwijderen