vrijdag 4 juli 2014

Update Blog + YouTube

Hallo lieve lezers,

Even een hele korte update over wanneer welke tijd en op welke dagen er een artikel of video online komt.

Maandag-artikel (variërend van onderwerp)
Woensdag-motivatie/inspiratie woensdag
Vrijdag-artikel (variërend van onderwerp)
Zaterdag-Video op mijn YouTube kanaal online. Op mijn YouTube kanaal komen vooral vlogs en dansvideo's.

Op de maandag, woensdag en vrijdag dus om 06:00 en artikel en de YouTube video staat rond het middaguur op zaterdag online.

Ik hoop dat ik jullie voldoende op de hoogte heb gebracht. Vergeet niet morgen een nieuwe video op mijn YouTube kanaal: www.youtube.com/user/marleon97. Morgen is het tijd voor een sfeerimpressie van mijn reis naar rotterdam.


Ciao ♡ #bepositivetoday#todayisablessing!

Contact:
Mail:missbeautynerd15@live.nl
YouTube:www.youtube.com/marleon97


Geen opmerkingen:

Een reactie posten