maandag 14 juli 2014

Hoe gaat het nou?

Het is nu al een paar dagen zomervakantie en ik geniet er zeker van! Opeens weer heerlijk uitslapen, veel bloggen, video's bewerken en meer, awesome! Ik heb echt super veel inspiratie, dus jullie gaan nog allemaal leuke dingen voorbij zien komen, sowieso. Vandaag dacht ik gewoon even een hoe gaat het nou?Update en nu ook de vraag aan jullie hoe gaat het nou? En hebben jullie nog plannen in de vakantie? Ik ben nog van plan een tips tegen verveling in de vakantie artikel te schrijven. Want ook als je nergens heen gaat, dan hoef je jouw alsnog niet te vervelen.

Ik heb geen vakantieplannen deze zomer, mijn familie wil wel uitstapjes maken, dus ik zie wel allemaal waar de vakantie heen gaat. Ondertussen gewoon lekker uitrusten, films kijken, boeken lezen, bloggen, vloggen, etc. Ook wil ik dingen op het gebied van techniek aanleren, genoeg te doen dus.

Vanmorgen was het slecht weer en het heeft vannacht zelfs geregend, maar nu begint het zonnetje weer te schijnen. Het is nu 17 over 12  het is tijd dat ik lekker productief bezig ga zijn. Ik begin vandaag met mijn kamer opruimen en een vlog opslaan, zodat het over een paar dagen online kan komen.

Wat zijn jullie vakantieplannen?


Ciao♡ #Haveanicedayyouarealive!


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten