vrijdag 18 juli 2014

Missbeautynerd15 bestaat 2 jaar!




Whaaaaaat! Deze blog bestaat alweer 2 jaar! Dat is echt awesome! Ik heb bij het eenjarig bestaan van deze blog al een heel mooi artikel geschreven waarin ik alles uitleg --> http://missbeautynerd15.blogspot.nl/2013/07/missbeautynerd15-bestaat-een-jaar.html

Ik ben zo blij dat ik alweer 2 jaar blog, dat is pretty long! Ik houd nog meer van het bloggen en zie dat ik ook steeds meer reacties krijg, wat de interactie nog leuker maakt! Mijn hoogtepunt van dit 2e blog jaar is toch wel de this or that tag die ik mocht invullen voor shoppingunlike.com zie hier link: http://nl.shoppingunlike.com/this-or-that-met-blogger-marleon/


Ik ben echt blij dat ik de mogelijkheid heb om te bloggen en word ook helemaal happy door dingen te doen die ik leuk vind, onder andere bloggen en YouTube filmpjes maken. Bedankt voor alle mensen die mijn blog volgen, doe je dit niet? Dat kan via Bloglovin, dus ga je gang :).

Ik ben van plan nog veel meer jaren te gaan bloggen en ik hoop dat nog meer van jullie mij joinen in deze journey!

Hier nog een stukje taart voor jullie allemaal, hihi!


Ciao<3 #haveasuperduperawesomeday you're blessed that your alive!


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

2 opmerkingen: