vrijdag 15 augustus 2014

Back To School Fashion inspiratie


Kasia Gorol - Shorts, Converse, Stradivarius Blazer, Stradivarius Shirt, Versace Glasses - Back to school? not me!:)
Hallo allemaal! Ik heb al zo lang niet meer een echt artikel geplaats en ben vooral bezig geweest met YouTube filmpjes maken, je kan mij op YouTube volgen als je wilt ;). In ieder geval vandaag heb ik rondgekeken op Lookbook en heb ik wat leuke outfits uitgekozen, die mij geschikt lijken om awesome het nieuwe schooljaar te beginnen. Benieuwd? Lees dan gezellig verder!!!

Let's get started!


Elle-May Leckenby - Nowistyle School Girl Pleated Skirt, Dr. Martens Original White Docs, Zerouv Vintage Inspired Shades - Keep'n it fresh
Ik vind deze outfit echt top! En ook geschikt voor school te maken door een vest en een panty of legging, wat jij wilt ;). Ik hou echt van die schoenen <3, en ik vind dit gewoon echt top, een meisjesachtige back to school look.

Angela L - H&M Jeans, Lucky Brand Ankle Boots, Forever 21 Sweater - School's Over
Deze outfit is ''simpel'', maar toch super leuk. Het heeft een comfi sweater met een leuke skini jeans en met een leuke haarstijl is je outfit helemaal compleet. Zelf zal ik misschien de hakken wel voor sneakers vervangen, maar als je weinig uren hebt of er gewoon zin in hebt kan je ook gewoon sleehakken eronder dragen!





Kasia Gorol - Shorts, Converse, Stradivarius Blazer, Stradivarius Shirt, Versace Glasses - Back to school? not me!:)
Ik vind deze outfit echt superleuk! De blazer met het blouseje en de knot, love it! Het is echt chique door de blazer en blouse en ook comfortabel door de sneakers. Als het warm is kan je nog het shortje eronder doen, maar als het te koud is kan je het shortje ook gewoon vervangen door een skini jeans.


Daniela Ramirez - Brahmin Bag, Target Leopard Jeans, Beginning Boutique Necklace, Pink & Pepper Sneakers, Joa+Closet Jumper, Furor Moda Sunglasses - Leopard ....in school
Ik hou van statement necklaces! Ze maken elke simpele outfit toch heel erg bijzonder. Ook vind ik deze outfit heel erg leuk, omdat er eigenlijk heel veel donkere kleuren in zitten. Een grijs T-shirt en dan opeens een tijgerprint broek! En wedges (schrijf je dat zo?), ik zou deze outfit zeker aan doen, jullie ook?


Daniela Ramirez - Zara Blazer, Forever 21 Top, Express Leggings, Chanel Bag, Swatch Watch, Valentina Hidalgo Accessories Headband - The sparkly headband!
Dit is echt een schattig outfit! Die haarband voegt echt super veel toe aan deze outfit. Persoonlijk probeer ik nooit heel veel zwart in een outfit te dragen, omdat ik dat heel erg somber vind, alleen deze outfit is alles behalve somber. Het zwart is heel mooi gecombineerd en je zou zelfs zo naar een sollicitatie kunnen gaan!

Back-up outfit!

Er zijn natuurlijk 5 schooldagen in de week, maar het kan zijn dat je een aantal nieuwe vrienden/vriendinnen maakt en gaat afspreken, dan is het leuk om iets fleurigs aan te doen en daarom nog een back-up outfit inspiratie outfit.


Kryz Uy - Back to School
Sowieso mijn favoriete outfit, hij is ook echt geschikt voor een eerste schooldag. Het is lekker licht de combinatie met mint in de statement necklace is echt geweldig! Ik vind de gescheurde broek ook echt heel leuk en dit is gewoon stoer, netjes en leuk! Zet je glimlach maar op en enjoy! Het kan niet anders dan dat je een super indruk achterlaat.


Dit waren de outfits alweer, ik vond het echt leuk om dit artikel te maken. Hopelijk was het inspirerend en hebben jullie weer allemaal nieuwe outfit ideeën. Wanneer beginnen jullie weer met school? Maandag is er weer een nieuw artikel, tot maandag!


Ciao<3!


Contact:Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten