vrijdag 22 augustus 2014

School komt eraan! #Diary 1


bron foto



Mensen ik begin vandaag met mijn eerste soort diary/update, ik ga dit eens in de week doen/in de paar weken en gewoon een beetje vertellen waar ik mee bezig ben.  Veel plezier met lezen!


Op dit moment dat ik dit schrijf is het donderdag 21 augustus 12:06 uur ,dan weten jullie dat ook weer ;). Ik zie trouwens dat mijn ''My School Story'' video in 1 week 106 keer bekeken is! Wow iedereen die heeft gekeken of misschien zelfs geabonneerd, super bedankt!

In ieder geval ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar na een dagje ziek geweest te zijn heb ik echt zin om lekker aan de slag te gaan. Vandaag wordt dus ook een hele productieve dag :). Als eerste ga ik vandaag vloggen voor een nieuwe vlog, ik doe namelijk een vlogs serie genaamd: Marleon97 Vlogs. Ook ga ik vandaag naar Action! En ik ben zo excited, want ik ga schoolspullen het nieuwe schooljaar komt zo dichtbij! A.s. dinsdag heb ik mijn introductie met mijn nieuwe klas en mentor en woensdag beginnen de lessen, bring it on! I'm ready!

Misschien denken jullie wow die meid is gek! Hoe kan je zo enthousiast zijn om school?! Nou ik zou jullie eens wat vertellen, ik heb mezelf voorgenomen elke dag het ultieme positiefste van alles in te zien, dan straal je dat ook uit en voel je jouw ook blijer. Ik heb zin om weer lekker naar mijn diploma toe te werken, want ik weet zonder diploma waarschijnlijk niet mijn droombaan. Ook heb ik weer zin om te gaan dansen, ik volg namelijk ook dans op school. Valt het jullie trouwens ook op dat ik zulke lange zinnen maak? Oeps....
bron foto

In ieder geval ik krijg dit jaar waarschijnlijk ook een andere dansdocente, spannend! En ook een nieuwe klas, zoals eigenlijk elk jaar. Ik ben echt blij, ik was vandaag om 09:00 uur wakker, ik ben meteen aan het opruimen geweest, ik heb een leuke planning voor vandaag. Ik kan vanmiddag een Back To School haul opnemen, yes ik heb zin in vandaag!


Het verdere plan is om vanavond mijn haar los te maken en opnieuw in te vlechten, waarschijnlijk morgen (vandaag als jullie dit lezen), ik ga waarschijnlijk ook dat programma van Ali B kijken en morgen (vandaag als jullie dit lezen :p) ga ik Hollands Got Talent kijken, yeah! Ik houd echt van dat soort programma's.

Ik denk dat ik wel een beetje alles verteld heb, alles staat in het teken voor de voorbereidingen voor school. Waar zijn jullie zo al mee bezig?


Super duper fijne dag toegewenst! <3



Ciao #GodsBless!



Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97

Geen opmerkingen:

Een reactie posten