woensdag 20 augustus 2014

Breakfast Diary

Hee allemaal! Ik weet niet of jullie het al weten, maar ik hou van eten! Ik hou van pizza, friet, pasta, watermeloen, aardbeien en nog veel meer. Ik besloot een challenge aan te gaan en mijn ontbijt voor enkele dagen te fotograferen, om zo hopelijk bewuster te worden van mijn ontbijt. Enjoy!


 
 
Dag 1:
 
Deze dag was het echt super mooi weer en we hadden allemaal lekker fruit in huis. Dus koos ik voor wat druiven, een sinaasappel, een banaan en een glas frisse fruit drank sinaasappel. Dit ontbijt was relatief gezond voor mijn doel. Het was gezonder geweest als ik er water bij had gedronken, maarja ik heb ook mijn suikers nodig :p.
 
Dag 2:

Dit is echt geen gezond ontbijt, I know! Ik ging deze ochtend voor 2 bruine geroosterde boterhammen met pasta en kaas,  delicious! Echt geloof mij maar, dit is echt een heel lekkere combinatie.  Fun fact ! Ik las dat pindakaas heel erg goed is voor de stofwisseling! Veel pindakaas eten dus guys!
 
Dag 3:

Wauw dit is echt van de ongezondste gerechten, maar op instagram zag ik wafels met chocolade en aardbeien en ik dacht hé laat ik het namaken! Dit was pretty delicious ook! Btw je ziet hier een wafel met pure chocolade eroverheen (om het ''gezonder'' te maken), aardbeien en vanille ijs, met een beetje chocolade ijs. Jum!
Dag 4:
 

Dit is een ontbijtje dat mij heel erg geschikt lijkt voor als ik vanaf volgende week weer naar school ga . Je ziet hier honing Hitters, zo heette ze vroeger tenminste met yoghurt. Dit ontbijt vult echt enorm en is ook nog best gezond. Dit ontbijtje houdt je wel zoet tot de eerste pauze, dan heb je tenminste geen rommelende buik onder les, I've been there geloof mij maar ;).
 
Dag 5:

De laatste foto is ook niet super gezond, al zit er meloen en brood in deze maaltijd. Maar wij gingen gezellig thuis samen brunchen, ik ontbeet namelijk rond 2 uur :o. Het was wel heel erg gezellig om met mijn familie te brunchen en vanaf vandaag ga ik ook alweer op tijd naar bed om mij op school voor te bereiden en gezonder eten, yeah! Vakantie tijden zijn voorbij, het is tijd om weer gezond te zijn en op tijd te gaan slapen :).
 
 
Dit was het dan alweer, ik vond het echt super leuk om dit allemaal te maken! Wat vonden jullie hier allemaal van?
 
 
 
Super awesome day toegewenst~!
 
Ciao <3
 
 
Contact:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten