woensdag 27 augustus 2014

De introductie zit erop #Diary 2







Het is dinsdag 26 augustus 2014 op het moment dat ik dit aan het schrijven ben en ik heb vandaag mijn introductie gehad! Ik wil graag al mijn bevindingen, ervaringen en nog veel meer met jullie delen, lees gezellig mee!




                                                 bron






Oke Let's begin!

Vanochtend stond mijn wekker om 07:00 ik ging om 23:00 naar bed, dit hield dus in dat ik 8 uur slaap had, genoeg dus. Helaas was ik zo excited en ook een beetje nerveus en daarom werd ik al o 06:00 wakker! Ik helemaal klaar wakker, een beetje op mijn telefoon gezeten, wat achteraf gezien niet zo slim is, want daardoor werd ik klaarwakker. Ik besloot om rond 06:23 toch nog een halfuurtje in mijn bed te gaan liggen, in de hoop in slaap te vallen. Ik heb een halfuur liggen luieren in mijn bed en slapen is niet gelukt, maar toen de wekker ging, had ik alleen maar zin om deze nieuwe te beginnen :).

Ik heb gisteravond al mijn kleding voor de hele week klaargelegd, yes! Dat scheelt mij zoveel tijd in de ochtend, in die tijd kan ik nu lekker rustig ontbijten, bijbel lezen, etc. In ieder geval ik vertrok rond 09:10 van mijn huis om naar school te gaan. Op school aangekomen was het heel vol in de aula, allemaal mensen het was echt wel leuk om iedereen weer te spreken en te zien.


Wat toen volgde was veel geknuffel, gelach, geschreeuw en de vraag: ''Hoe was jouw vakantie?''  (even tussendoor) Wat ik vanochtend besefte is dat ik echt dankbaar moet zijn, omdat ik de kans krijg om naar school te gaan. Ik houd van school, ik leer, ik maak sociale contacten en ik dans, blessed. Door school kan ik allemaal leuke mensen leren kennen en ook nog dingen leren waarmee ik mijn droombaan kan vinden, hebben jullie school al wel eens zo bekeken?


In ieder geval eerst maakte ik kennis met mijn mentorklas waar ik de meeste mensen al van kenden, sommige mensen zijn ook nieuw. Mijn mentrix kende ik ook al en ze is heel aardig dus dat moet wel goedkomen.

Onze introductie bestond uit een speech van de coördinator, een bezoek aan het museum en veel in de schoolbus zitten. Bij het museum moesten we allemaal vragen beantwoorden over verschillende beelden en kunstwerken van schilders als bijvoorbeeld: Van Gogh. Toen ik bij de terugreis in de bus zat was ik helemaal kapot, ik viel bijna in slaap! Ik ben moe, maar het was een mooi begin van het nieuwe schooljaar. Op dit moment is het 21:29 en ik neem mij voor om 22:00 in bed te gaan liggen, lekker op tijd. Ik wil eerst nog even wat snacken en dus dit artikel schrijven.


Morgen mijn eerste lesdag een volle bak van 8 lesuren! Ik ga er helemaal voor guys! Positive Mind, Positive Life. En wat er nu ook in je leven speelt, misschien iets of iemand die je heel veel stress, boosheid, ongelukkigheid geeft, stay calm, positive en love!

Als ik mij niet goed voel lees ik altijd Psalm 27 of Psalm 23, zie hierboven! :).

Ik hoop dat jullie deze diary's leuk vinden, ik vind ze heel leuk om te maken. Laat mij jullie eerste schooldagverhaal, introductieverhaal, introweek verhaal of wat dan ook horen via de mail of de reacties.



Ciao <3! #Maak van vandaag je beste dag met je beste ik, met je beste lach, God leidt de weg!

 Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten