vrijdag 29 augustus 2014

Review| Budget Dupe DKNY Be Delicious?!






Jullie weten vast allemaal dat ik van budget spullen houdt, wie houdt daar nou niet van?! En vooral voor studenten/scholieren/mensen is het gewoon handig als je op sommige dingen kan bezuinigen, zodat je met je bespaarde geld goede dingen kan doen zoals bijvoorbeeld doneren aan een goed doel of een cadeau kopen voor iemand waar je van houdt. In ieder geval vandaag review een parfum en showergel van Action die samen nog geen 3,- kostte! Benieuwd naar wat ik van dit parfum vindt? Lees dan gezellig verder!!!



Laten we beginnen!


Ik kocht bij de Action deze parfum set die een parfum van 80 ml en een douchegel van 150 ml.
Deze set kost 2.79,- wow budget, nu kijken of het ook goed is!
 


            Het is best een grote verpakking en dat is echt super handig, want ik gebruik veel
                           parfum en door een grote flacon kan ik langer met mijn parfum doen.

               De douchegel heeft een normale verpakking, een goede opening waar niet teveel
                                   douchegel uitkomt en daardoor kun je zuinig doen met de douchegel en
                                   dus ook lang doen met de douchegel.


   Vergeet niet het papiertje eraf te halen! Hygiënisch 
                                                                verpakt , Go Action!
                                                         

Zo ziet de douchegel eruit op mijn huid, zonder water eraan toegevoegd te hebben.
Het voelt echt net als elke reguliere douchegel, het is niet hydraterend, maar ook niet uitdrogend.

Deze douchegel lijkt op mijn huid met toevoeging van water niet heel erg te schuimen, maar toen ik het voor de tweede keer gebruikte, schuimde het echt heerlijk en je hebt ook echt weinig er voor nodig om alles in te smeren met deze heerlijke douchegel. Het ruikt heerlijk naar appel en laat ook echt een appel geur achter op je huid. Mijn huid voelt niet super gehydrateerd na het gebruik van deze douchegel, maar ook zeker niet uitgedroogd. Deze douchegel maakt je huid gewoon prima schoon, zonder andere poes pas.


We gaan nu over naar het parfum!

Het parfum ruikt heerlijk zoet naar appel en ik zou het vergelijken met DKNY Be Delicious, alleen dan de wat frissere versie ervan. Geloof mij maar guys, als jullie het gaan ruiken in de Action en ook het DKNY parfum kennen, weet ik bijna zeker dat jullie het heel erg op elkaar vinden lijken. Een budget dupe?!

Wat ik raar vond toen ik dit parfum zag is dat er geen dop was. In plaats van een dop heeft dit parfum een soort van klem. Als je deze klem op het parfum houdt, dan kan hij niet spuiten in je tas. Als je deze klem verwijderd, kan je gewoon weer met je parfum spuiten, super origineel en handig!
 
 
Conclusie:
Dit parfum is niet alleen budget, maar ook super goed! Het blijft zo'n 15 minuten goed zitten en daarna kan je het gewoon lekker opnieuw opspuiten. Er komt veel uit het parfumflesje dus met een spuit kan je al je hals en een pols voorzien van parfum! Ik zou dit parfum zeker aanraden als je van een lekkere zoete en frisse appelgeur houdt.
 
 
Ik ben altijd super blij als ik leuke budget en ook goede producten vindt. Dit parfum past gelukkig gewoon in mijn toilettas, maar als je het parfum te groot vindt, kan je ook een verstuiver kopen bij Big Bazar voor 1.25,- en dat meenemen.
 
 
 
Hopelijk hebben jullie iets aan mijn review gehad!
 
 
Enjoy your day #Maketodayyourbestday <3
 
Contact: Mail: missbeautynerd15@@live.nl
                   YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
                  Instagram: Marleon Jones                              

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten