maandag 29 september 2014

Personal update





Het is weer tijd voor een personal update, ow yeah! Ik ga gewoon ouderwets vertellen over wat er allemaal in mijn hoofd omgaat en wat ik allemaal heb meegemaakt. Benieuwd? Lees dan gezellig verder!
 
 De Sabbat is net voorbij, Sabbat= een dag per week niet werken, omdat God de wereld in 6 dagen heeft gemaakt en de 7e dag rustte. Deze dag geeft nog meer energie voor derest van de week. Maarja Let's get started with the update!


Laat ik beginnen met vertellen dat deze week echt heftig was, wauwie. Het begon heel erg druk met een onverwacht SO Nederlands en een wiskunde proefwerk (eerste officiële toets van het jaar!). Het cijfer van mijn Wiskunde proefwerk moet ik nog terugkrijgen, pray for me! En voor het Nederlands onverwacht SO had ik gewoon een 1! Like what?! Ik was zelf ook in shock, maarja nu niks meer aan te doen en gewoon kijken naar de volgende toetsen. Het bleek dat die man per fout 1 hele punt van het cijfer had afgetrokken, waarschijnlijk heb ik dus 9 foutjes gemaakt en vandaar die een. Ik was ook niet de enige, 48 mensen hadden namelijk een voldoende en 8 een voldoende, tja...




Verder had ik ook een verkocht rooster op de dinsdag deze week en kon ik ook vaak deze week compromissen sluiten met docenten en was ik daardoor deze week vaker vroeg uit dan normaal, yes ! Op donderdag zat er ook nog een Frans Proefwerk op mij te wachten, ik begon woensdagavond dan ook heel erg fanatiek met leren, ja I know weer te laat. Ik kreeg ook donderdagochtend plan les, wat mij weer wat nieuwe inspiratie heeft gegeven. In ieder geval ik had nog 2 tussenuren en 1 pauze voor Frans en heb toen ook volop zitten leren, een klasgenootje heeft mij ook heel goed overhoord, ben haar hier heel erg dankbaar voor.


Toen was het tijd om mijn proefwerk te gaan maken, beetje zenuwen, nog bidden voor de toets en toen gingen de 50 minuten in. En de toets ging echt heel erg goed! Ik kreeg zelfs de bonus af, dus nu afwachten. Donderdag kwam ik dus heel blij en enthousiast thuis, maar later die middag kwam er triest nieuws. Er zijn twee mensen uit mijn kerk overleden en het kwam allemaal best plotseling. Er waren veel emoties, maar ik kon gelukkig ook weer vasthouden aan het feit dat zij nu veilig bij God zijn en niet meer alle oorlogen en onrust op aarde mee te hoeven maken.  Als Jezus terugkomt zullen we allemaal weer herenigd worden, wij hoeven elkaar maar eventjes te missen :).



Deze week besefte ik dat het leven misschien heel erg onverwachts kan lopen, maar door aan God vast te houden ik alles kan overwinnen. God heeft het juiste plan voor iedereen en er zitten soms ook beproevingen in het leven, maar alles gebeurd met een reden. Misschien heb je nu nog niet door waarom dingen zo gebeuren, maar God heeft de perfecte timing.

Ik wil hiermee mijn personal update afsluiten, ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te lezen hoe mijn week was. Woensdag begin ik Positive Month, waarin ik elke dag in oktober een video online zet. En ga ik misschien naar een opening van de Primark. Exciting! Dit allemaal als God het wil <3.


Hoe was jullie week?


Ciao <3.


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten