maandag 27 oktober 2014

Lifestyle| Project Positief Tag


Ik zag deze tag voorbij komen op: Lunalovelyworld , oorspronkelijk is deze tag van: By Dagmar Valerie en ik dacht hé laat ik de tag gezellig ook doen. Veel plezier met lezen!



Wat is je favoriete quote en waarom? 
Mijn favoriete quote is denk ik: ''God is bigger than your fears.'' Ik vind dit zo een mooie quote. Ik weet dat ik dus voor bepaalde dingen niet bang hoef te zijn, omdat God weet wat hij doet en alles wat op mijn pad moet komen, ook zal gebeuren, niemand kan dit tegenhouden. Ook vind ik de quote: ''Why wish you upon a star, when you can pray to the one that created it.''

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Ik zou heel erg graag elke dag volop willen genieten, zonder angst, niet teveel stressen. Want nu kan ik nog weleens heel erg stressen en achteraf terugkijken en denken, had ik maar meer genoten. Verder zou ik het echt super leuk vinden om een eigen bedrijfje te beginnen, zelf dingen te creëren, naar Amerika te gaan en gewoon heerlijk te reizen. Ik heb nog veel meer dromen, big dreamer over here, maar laten wij het voor vandaag maar hier op houden ;).

Wat betekent geluk voor jou?
Weten dat er altijd iemand is die van mij houdt, God. En gewoon opstaan in de ochtend en dan een hele dag voor mij hebben, waarin ik weer kan werken aan mijn dromen. Ook vindt ik heerlijk uitslapen, lekker eten, gezelligheid met familie/vrienden en reizen awesome.


Wie kan jou ontzettend opvrolijken?

God, mijn familie en vrienden.


Voor wat mogen wij jou 's nachts wakker maken?

Een goed gesprek, pizza, spareribs, friet, een lachbui, een reisje naar een andere plaats, ik kan nog heel lang doorgaan, je kan mij eigenlijk voor bijna alles wakker maken. Ik heb namelijk veel energie 's nachts.


Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Door mijn zus, die iets heel grappigs zei. 




Op welke prestatie ben je ontzettend trots?
Ik kan nu eigenlijk niet echt iets opnoemen, is dat ernstig? Ik ben voor veel dingen dankbaar, maar heb nog niet echt iets waarvan ik denk, wow wat een prestatie, misschien overgaan? Of goede cijfers? 

Welke boodschap zou je graag aan anderen meegeven?
Dat je zonder angst moet leven, al je talenten volop moet gebruiken en niets moet aantrekken van wat anderen van jou denken. Volg gewoon jouw weg en kijk ondertussen niet opzij of naar achteren, alleen vooruit. En ga bepaalde dingen niet niet doen, alleen omdat anderen dat misschien ''raar'' zouden vinden. 


Dit waren alweer mijn antwoorden. Heel erg leuk om al deze vragen te beantwoorden, ik word er inderdaad vrolijk en positief door! :) Neem de Tag gerust over en laten we allemaal onze dromen naleven! 


Ciao <3 #Godblessyourday

Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl 
YouTube: Marleon97
Instagram: Marleon Jones 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten