woensdag 5 november 2014

School| Eerste toetsweek van het jaar


bron

De laatste tijd post ik echt weinig op mijn blog, wat ik zo jammer vind. Dit komt allemaal, omdat school gewoon super veel werk is en mijn planningsskills niet ja ''awesome'' zijn. Ik ga vandaag even delen wat er allemaal in mijn om gaat en wat er allemaal gaande is. Benieuwd? Lees dan gezellig verder....

Op dit moment is het 5 november 2014, 16:20. Ik heb al 5 toetsen achter de rug en moet nog 3 toetsen gaan maken, spannend! Tot en met nu toe heb ik al mijn toetsen, voor mijn gevoel gingen die trouwens niet heel goed, jammer maarja. Ik ben vastbesloten om de laatste 3 toetsen echt te gaan knallen! Allemaal 10'en dus, hahaha.

Verder heb ik het ook in de weekenden heel druk en heb ik de laatste tijd ook wat gevlogd en veel foto's gemaakt voor op mijn blog, onder andere outfit foto's en foto's op een opendag van een Universiteit, ik heb ook veel ideeën voor mijn blog en YouTube kanaal, dus ik niet wachten tot ik alles kan uitwerken.

Na deze toetsweek ga ik samen met mijn zus, die heel goed kan plannen, een nieuwe planning maken, waardoor ik hopelijk ook meer tijd heb om artikelen te maken en te filmen. Kijk daar dus naar uit! Ik kijk er in ieder geval heel erg naar uit!


Vrijdag is trouwens The Voice Of Holland weer op tv, I love it ! Vinden jullie het ook zo fijn om aan het einde van de week lekker even op de bank tv te kijken?

Ik zie nu trouwens dat het al 16:31 is! :o Ik moet echt beginnen aan Frans, en straks gaan wij snackbar friet eten, yeeah! Lekker gezond, I know. 


Hopelijk heb ik jullie weer een beetje bijgepraat, ik zag trouwens dat er heel veel nieuwe internet friends bij zijn gekomen, dus welkom op mijn blog!

Hopelijk tot volgende week maandag! 


Ciao <3 #GodsBless & Make today your best day :D. 


Contact:
Mail: missbeautynerd15@live.nl
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Instagram: Marleon Jones 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten