donderdag 13 november 2014

Nieuwe blognaam: Love Lifespiration




Zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben, is dat ik een nieuwe blognaam heb. Mijn blog heette hiervoor: ''Missbeautynerd 15 en nu heet mijn blog : ''Love Lifespiration'' ! Ik heb mijn blognaam veranderd, omdat ik echt wou aangeven wat ik een beetje met mijn blog wil bereiken, zonder getal erachter. Ik ben namelijk niet echt een beautyblogger, maar meer lifestyle. Love Lifespiration betekent, dat ik inspiratie geef om liefde te geven in het leven en ook te houden van je eigen leven. Ik ben al alles aan het aanpassen en ook het e-mailadres is veranderd. Ik heb eindelijk het gevoel dat ik echt een naam heb bij mijn blog, die er bij past. Wat vinden jullie van de naam? 


Ciao <3 #GodsBless! 

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com 
YouTube: www.youtube.com/user/marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones

Geen opmerkingen:

Een reactie posten