dinsdag 11 november 2014

School| Radboud Universiteit Nijmegen.




Ik ben op zaterdag 1 november 2014 naar de opendag van de Radboud Universiteit Nijmegen geweest. Vandaag ga ik een aantal foto's laten zien van mijn reis naar de Universiteit en er komt binnenkort een video met alle info en indrukken die ik heb opgedaan tijdens de opendag. Ik zal in deze video ook verder ingaan op mijn studiekeuzes en alles wat er bij het maken van studiekeuzes komt kijken. Benieuwd naar de foto's? Lees dan gezellig verder......



Op deze foto heb ik mijn ogen dicht :p. Fun Fact: ik heb van de basisschool nog een foto met mijn ogen dicht, mijn familie vind het altijd super grappig en ik ook!



Mijn outfit van die dag! De broek kocht ik bij de Primark voor 3,-! Het shirtje voor 0.50,-! De schoenen zijn ook van de Primark voor 25,- en de blazer van de H&M en die was volgens mij in de sale voor 10,- en mijn ketting is van de Lucardi rond de 2,- (ik weet het niet zeker). En mijn oorbellen heb ik al heel lang en waren volgens mij een cadeau. 



''C-O-N-F-I-D-E-N-T THATS ME, I'M CONFIDENT!'' Wie weet van welk liedje deze tekst komt? 
















Prachtige herfstboom! Dit is echt beautiful! Thank God voor de natuur, Am I right? 

Ik ging ook vloggen, wat wel heel erg moeilijk was met de felle zon. De video hiervan komt binnenkort online met allerlei tips en tricks voor het bezoeken van opendagen en of course mijn ervaring. 





Natuurlijk lopen enzo, helemaal niet gepland, haha. 

Daarna nog een heerlijke lunch met een broodje kroket en Fanta. Heerlijk! Ik heb echt genoten, wij (ik en mijn zus) hebben heerlijk gekletst, tot dat het ging sluiten :). 


Een woord: Hipster! :p of Regenboog, hoe jij het wilt noemen :). 



Toen was het alweer tijd om naar huis te gaan en ging ik lekker met de stoel naar achteren chillen en zingen (kijk uit naar de video) en gewoon enjoying life. 


Als jullie benieuwd zijn naar de video, kunnen jullie meteen gaan abonneren op mijn YouTube kanaal: Marleon97 . Ik heb trouwens ook net mijn Facebook kanaal gelanceerd en ben nog bezig met een speciale Instagram, exciting! Als mijn Instagram online staat zal ik daar een artikel over plaatsen en de rest van de linkjes zie je hieronder.


Bedankt voor het lezen, Gods Bless en tot morgen!


Ciao <3 #Countyourblessings !

Contact:
Mail: lovelifespiration@outlook.com
YouTube: Marleon97
Facebook: Marleon Dias Jones 
Instagram: Binnenkort komt er een speciale Instagram! 




2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je daar bent geweest! Ik zit nu in 4 vwo dus het zal nog wel even duren voordat ik ga studeren, haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad je hebt nog de tijd, bedankt voor de reactie! :)

      Verwijderen